logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie chcę być strażakiem: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Piotr Osiński i Aleksander Frydrych dołączają do działu kreacji VMLY&R

Od stycznia 2020 roku Piotr Osiński jako regional creative director kieruje pracą zespołu realizującego projekty dla marek z portfolio Grupy Danone. Z kolei Aleksander Frydrych na stanowisku associate creative director w duecie z Adamem Smereczyńskim odpowiada w agencji za zespół 14 osób i obsługę takich marek jak m.in. Wyborowa, Lay's, Doritos, Tic Tac czy BNP Paribas.

16.01.2020 | przeczytano: 827 razy
Walk Digital wzmacnia kompetencje technologiczne

Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. Tym samym Walk Digital wzmocnił swoje kompetencje technologiczne.

19.02.2018 | przeczytano: 553 razy
Biuro Podróży Reklamy dla Fundacji Integracja

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana przez Fundację Integracja do wykonania prac polegających na unowocześnieniu i usprawnieniu serwisu rekrutacyjnego Sprawniwpracy.pl. Decyzja o współpracy została podjęta we wrześniu br.

02.10.2017 | przeczytano: 414 razy
Mixx Awards 2016: Pełna lista nagrodzonych

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Najwięcej nagród zdobyły kampanie Allegro, Orange, Carrefour, H&M, łap jaja, Nie chcę być strażakiem, SOS Wioski Dziecięce i Theraflu Thermoscanner. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s, zaś tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, Wiceprezes i Partnera Zarządzający Deloitte Digital Central Europe.

07.12.2016 | przeczytano: 879 razy
Kreatura 2016: Pełna lista nagrodzonych

W jubileuszowym 20. konkursie Kreatura jury przyznało 45 nominacji, 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix i jedną nagrodę specjalną. Do konkursu napłynęło w tym roku 137 zgłoszeń. Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Pin-Up Studio, grand prix odebrała agencja Walk za kampanię "Nie chcę być strażakiem", którą przygotowała dla Fundacji Integracja. Kreatura 2016 – nagroda redakcji "Media & Marketing Polska", którą przyznaliśmy po raz pierwszy w historii konkursu, trafiła do brandu Żubr za długofalowe osiągi kreatywne.

07.12.2016 | przeczytano: 1725 razy
Walk zdobywa Grand Prix w 20. edycji konkursu Kreatura

WALK otrzymał GRAND PRIX podczas jubileuszowej 20. edycji konkursu Kreatura oraz nagrodę główną w kategorii „TV/Film – wideo w internecie”. Obie statuetki zostały przyznane agencji za kampanię „Nie chcę być strażakiem”, zrealizowaną przez WALK Digital dla Fundacji Integracja. Rozdanie nagród odbyło się 25 listopada br. w warszawskim Pin-Up Studio.

30.11.2016 | przeczytano: 533 razy
Walk zdobywa trzy nagrody podczas Golden Drum

WALK otrzymał trzy nagrody w ramach 23. edycji Golden Drum Awards, jednego z najważniejszych europejskich konkursów reklamowych. Agencji przyznano złoto i srebro za kampanię „Nie chcę być strażakiem” oraz srebro za identyfikację wizualną Ceviche Bar. Rozdanie nagród odbyło się 21 października br. w Lublanie, stolicy Słowenii.

24.10.2016 | przeczytano: 563 razy
Nie chcę być strażakiem: Projekt Walk zdobywa brąz podczas Cannes Lions

WALK otrzymał brąz za projekt zrealizowany dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem” podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, najbardziej prestiżowego konkursu kreacji reklamowej na świecie. Nagroda została przyznana w kategorii PR, podkategorii public affairs and lobbying.

22.06.2016 | przeczytano: 1156 razy
Nie chcę być strażakiem: Projekt Walk z nominacją Cannes Lions

Kampania zrealizowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem” otrzymała nominację w kategorii PR podczas Cannes Lions International Festival of Creativity.

20.06.2016 | przeczytano: 699 razy

Grupa WALK otrzymała aż 7 mieczy w ramach tegorocznego Konkursu Twórców Reklamy, w tym 5 złotych, 1 srebrny i 1 brązowy. Jednocześnie zdobyła 34,5 punktu i tym samym uplasowała się na 2. miejscu rankingu najbardziej kreatywnych agencji w Polsce.

25.05.2016 | przeczytano: 768 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764