logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nieagencja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Nieagencja z Gregiem Albrechtem jako doradcą zarządu

Do zespołu Nieagencji - jako doradca zarządu - dołączył Greg Albrecht. Ten doświadczony praktyk biznesu wesprze firmę w rozwoju i budowie kultury organizacyjnej.

16.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 647 razy
Nieagencja wzmacnia zespół i rozwija biznes

W pierwszym kwartale 2022 do zespołu Nieagencji dołączył Filip Sieński-Pieczyński, który jako Digital Marketing Consultant wzmocnił dział obsługi klienta. Jest to efekt rozwoju biznesu Nieagencji, która w ostatnim czasie przedłużyła współpracę z kluczowymi klientami i poszerzyła zakres swoich usług.

29.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 927 razy

Uruchamiamy stronę zglostrolla.pl. To prosta aplikacja, która pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści - dezinformacji, fake newsów i kłamstw. Wierzymy, że razem polscy internauci są w stanie przeciwstawić się tej fali.

09.03.2022 | Świat mediów | przeczytano: 589 razy
Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już jutro

Już w najbliższy czwartek (25 listopada) o godzinie 19:30 odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji.  Agencje, domy mediowe i freelancerzy powalczą o statuetkę Kreatury 2021 w 25 kategoriach konkursowych. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku Media Marketing Polska (MMP).

24.11.2021 | Konkursy | przeczytano: 1150 razy
Konkurs Timecode Akcja Animacja 2021 rozstrzygnięty

Animacja dla Planety - pod tym hasłem odbyła się tegoroczna, czwarta edycja konkursu dla twórczyń i twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja. 16 listopada podczas finału transmitowanego na Facebooku poznaliśmy tegorocznych laureatów. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie dwa wyróżnienia. Konkurs wygrała Zuzanna Labus, która przygotowała animację dla marki Veolia.

17.11.2021 | Konkursy | przeczytano: 1002 razy
Kampania społeczna Stowarzyszenia Demagog - Nie bądź botem. Włącz myślenie.

25 października startuje kampania "Nie bądź botem. Włącz myślenie." przygotowana na zlecenie Stowarzyszenia Demagog. Za jej realizację odpowiada Nieagencja.

25.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 650 razy
Jola Leniec dołącza do Timecode Film Production

Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Jola Leniec. Będzie odpowiadać za organizację i rozwój konkursu Timecode Akcja Animacja.

27.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 528 razy
4. Edycja Konkursu Timecode Akcja Animacja

16 września ruszyła czwarta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.

16.09.2021 | Konkursy | przeczytano: 796 razy
Wege Siostry z nową kampanią od Nieagencji

Do grona klientów Nieagencji od sierpnia  2021 roku dołączyły Wege Siostry.

25.08.2021 | Świat mediów | przeczytano: 834 razy

Boisz się pająków, burz, huraganów, a może pożaru w domu? – PIU pyta Polaków w postach na Facebooku. Izba rozpoczęła kampanię A Ty! #czegosięboisz?, w której zwraca uwagę na lęki Polaków i wskazuje, że te najważniejsze mogą być ubezpieczone. Kampania, która potrwa do 30 września, towarzyszy premierze „Mapy ryzyka Polaków”[1] – rankingu najistotniejszych trosk społeczeństwa i związanych z tym potrzeb ubezpieczeniowych.

20.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 355 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764