logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Norbert Ofmański: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Zmiany w zarządzie ECCO Network

Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.

28.03.2024 | przeczytano: 116 razy

Agencje On Board Thing Kong i Fat Baby podpisały umowę o współpracy, tworząc wspólny zespół ekspertów, łączący kompetencje obu firm.

15.11.2023 | przeczytano: 452 razy
Ekosceptyczni konsumenci w starciu z „ekologiczną” komunikacją marek

Konsumenci szukają dowodów autentyczności działań ekologicznych marek a nie tylko samej opowieści o nich. Badania przeprowadzone przez On Board Think Kong* wśród polskich konsumentów pokazały, że najważniejszym kryterium oceny autentyczności działań ekologicznych marek są przestrzegane przez standardy ekologiczne

06.09.2023 | przeczytano: 641 razy
Jubileuszowa publikacja na 20-lecie ZFPR

Jubileuszowa publikacja wydana przez ZFPR z okazji 20-lecia istnienia organizacji to zbiór dwudziestu rozmów z osobami mającymi wpływ na rozwój polskiej branży PR. Znajdują się w niej wywiady z przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego. Ta książka nie jest wyłącznie historią samego Związku, ale także polskiego public relations nowego millenium. Od dziś dostępna w sprzedaży!

19.04.2021 | przeczytano: 1229 razy
Lewiatan komunikacyjnie z On Board Think Kong

Największa sieć franczyzowa i trzecia co do wielkości sieć handlowa w Polsce – Lewiatan Holding S.A., powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK).

17.03.2020 | przeczytano: 598 razy
Połączenie agencji On Board PR i Think Kong

Agencje On Board PR i Think Kong integrują ofertę i zaczynają działać pod jedną wspólną marką „On Board Think Kong” (OBTK).

06.06.2019 | przeczytano: 530 razy
Małgorzata Żmijewska-Kukiełka w On Board Think Kong

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka z początkiem tego roku dołączyła do zespołu Grupy On Board Think Kong. Wcześniej była związana z redakcją ekonomiczną Newserii w roli redaktora.

14.01.2019 | przeczytano: 382 razy
zaufanie do artykułów sponsorowanych

Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong. Zaledwie 1 na 5 czytelników wskazuje, iż fakt, że artykuł powstał we współpracy z jakąś firmą czy marką obniża jego wiarygodność. Jednocześnie prawie 70% osób oczekuje, że artykuły sponsorowane zostaną wyraźnie oznaczone.

21.03.2017 | przeczytano: 958 razy

1 marca 2017 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Związku Firm Public Relations.

06.03.2017 | przeczytano: 317 razy
Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

Do zespołu agencji Think Kong dołącza Andrzej Zasowski. Na stanowisku SEO & Content Marketing Team Managera będzie odpowiedzialny za rozwój oferty SEO w Grupie.

04.08.2016 | przeczytano: 705 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764