logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NuOrder: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Nowy sklep internetowy „Herbapol-Lublin” S.A.

W drugiej połowie maja wystartował nowy sklep internetowy firmy „Herbapol-Lublin” S.A., który od teraz znajduje się pod adresem: e-herbapol.com.pl. Odświeżona witryna zachęca nowoczesnym wyglądem oraz przyjaznym i funkcjonalnym dla użytkownika układem strony. Na nowej platformie zakupowej dostępne są wszystkie produkty z portfolio firmy.

25.05.2020 | przeczytano: 695 razy
Codemedia odpowiedzialne za launch Da Grasso w telewizji

Z początkiem lutego wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za strategię, prowadzone działania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.

01.02.2019 | przeczytano: 827 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Amica for living - nowa odsłona marki

Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu Amica uległ delikatnemu zaokrągleniu oraz wzbogacono go hasłem „for living” – oto najbardziej zauważalne wizualne zmiany, jakie zaszły w znaku największego polskiego producenta dużego i małego AGD. Podstawowym założeniem, które towarzyszyło firmie podczas prac koncepcyjnych, było podkreślenie faktu, że sprzęt Amica dostarcza takie rozwiązania technologiczne, które wychodzą naprzeciw realnym, codziennym potrzebom konsumentów.

31.07.2018 | przeczytano: 911 razy
Złote Spinacze 2017: znamy nominowanych

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

13.09.2017 | przeczytano: 1817 razy
„Jestem Smart” – pierwsza kampania Danfoss Link w Polsce

Danfoss Poland wystartował z największą od lat kampanią telewizyjną.  „Jestem smart” to zintegrowana, wielokanałowa kampania promująca nie tylko system Danfoss Link, ale budująca również świadomość pojęcia „inteligentny dom”.

02.01.2017 | przeczytano: 777 razy

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i Social Media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.

24.06.2014 | przeczytano: 662 razy

W 2013 roku e-commerce w Polsce będzie wart 5 miliardów złotych więcej niż rok wcześniej. Tak wynika z prognoz ankietowanych przez Interaktywnie.com specjalistów z branży. Jakie będą najważniejsze trendy w e-commerce w 2013 roku? O ile wzrośnie sprzedaż przez kanał mobilny? Co dalej z e-mail marketingiem? Między innymi o to zapytaliśmy ekspertów. Ci bez wahania odpowiadają, jaka przyszłość czeka sprzedaż w internecie.

29.01.2013 | przeczytano: 1815 razy

Z początkiem roku rozpoczęła działalność nowa agencja interaktywna i internet software house Go Bold, założona przez Łukasza Badowskiego, Michała Kołackiego i Tomasza Sitę. Dział client service zlokalizowany został w Warszawie, natomiast dział produkcji w Poznaniu.

17.01.2012 | przeczytano: 1053 razy

Agencja E_misja Interactive 360 (część NuOrder Group) wygrała konkurs ofert organizowany przez firmę Nepentes, producenta dermokosmetyków i produktów leczniczych.

17.07.2011 | przeczytano: 997 razy

Eksperci grup roboczych IAB Polska „Social Media & WoMM” oraz „Gry w marketingu” stworzyli dokumenty precyzujące standardy briefowania agencji interaktywnych. Dokumenty te mają na celu ułatwienie współpracy Klientom z agencjami realizującymi dla nich kampanie advergamingowe, marketingu szeptanego oraz w mediach społecznościowych.

14.06.2011 | przeczytano: 1637 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764