logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nutella: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
„Kalendarz Adwentowy Nutella” 2021 – moc świątecznych inspiracji prosto od gwiazd

Już 1 grudnia Ferrero Polska, producent kremu Nutella, zaprezentuje świąteczny Kalendarz Adwentowy w wersji digital. W tym roku dostępny nie tylko na www.nutella.pl czy dla widzów platformy YouTube, ale również dla czytelników Twojego Stylu, w postaci specjalnie wydanego dodatku - kalendarza z poradami gwiazd.

01.12.2021 | przeczytano: 319 razy
Piłkarska promocja Kinder, Duplo i Nutella

Z początkiem lutego rusza multibrandowa kampania marek Kinder, Duplo i Nutella skierowana do miłośników footballu. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.

06.02.2016 | przeczytano: 6529 razy
Kolejna odsłona promocji Nutelli: Powiedz to z Nutellą

Dzięki promocji konsumenci mają możliwość wyrażenia swoich uczuć lub powiedzenia czegoś miłego swoim bliskim poprzez zamówienie personalizowanych etykiet na słoiki.

27.10.2015 | przeczytano: 1053 razy

Ferrero startuje z kampanią promocyjną „Back to School” na Litwie, Łotwie i w Estonii. Za strategię i realizację odpowiada agencja Brand Support.

20.08.2015 | przeczytano: 429 razy

W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli w 160 krajach na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii. Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Zaangażowanie fanów stało się inspiracją dla marki do zebrania ich wyjątkowych i poruszających opowieści.

02.05.2014 | przeczytano: 665 razy

20 kwietnia ruszyła nowa promocja i loteria Ferrero pod nazwą „Formuła Hero”, której kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.

11.05.2009 | przeczytano: 2544 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764