logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 65
Epson na targach Remadays 2024

Już za chwilę, bo 30 stycznia 2024, startują targi RemaDays. Zapraszamy gorąco do Nadarzyna, do kompleksu Ptak Warsaw Expo w dniach 30.01-2.02.2024 r. W trakcie tegorocznej edycji targów, Epson zaprezentuje wiele urządzeń ze swojego szerokiego portfolio, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Odwiedziny na stoisku Epson, to doskonała szansa na poznanie najnowszych, wszechstronnych możliwości, jakie niesie dla szeroko pojętej branży reklamowej atramentowy druk cyfrowy.

26.01.2024 | przeczytano: 510 razy
Canon na targach Remadays 2024

W tegorocznej edycji najważniejszego wydarzenia w branży druku i reklamy nie zabraknie firmy Canon. Firma zaprezentuje na RemaDays 2024 innowacyjne rozwiązania do druku wielkoformatowego, produkcyjnego, inżynieryjnego oraz artystycznego. Motywem przewodnim prezentacji Canon będzie automatyzacja produkcji. Producent zaprasza na swoje stoisko i prelekcje wszystkich przedstawicieli biznesu, dla których wyzwaniem jest efektywność i produktywność druku.

25.01.2024 | przeczytano: 520 razy
Sierpień w Playerze

11.08.2023 | przeczytano: 686 razy

Wyprodukowali „Casablankę”, „Bullita” i „Chłopców z ferajny”, wprowadzili do kin pierwszy film dźwiękowy, za który otrzymali Oscara, a pochodzili z Krasnosielca – wsi położonej w województwie mazowieckim, w powiecie makowskim. Bracia Warner! Dokładnie 100 lat temu założyli wytwórnię filmową, która obecnie jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie.

07.04.2023 | przeczytano: 350 razy
Nowości Epson na Promo Show 2023

Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują zakupić nowe urządzenia drukujące czy chcą zobaczyć nowe rozwiązania i materiały dla szeroko pojętej branży reklamowej. Zapraszamy na stoisko Epson - Hala III – B1.

07.02.2023 | przeczytano: 1132 razy

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter. Firmy Prima Group i Prima 2000, do których należy nowy brand, obsługę w zakresie social media i influencer marketingu w całości powierzyły agencji TOUCH.PR

12.12.2022 | przeczytano: 249 razy

Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły najwyższy w swojej historii wynik oglądalności za listopad. Serwisy OTT przyciągnęły prawie 8 mln realnych użytkowników, m.in. dzięki premierze drugiego sezonu „Skazanej” oraz „Rodu smoka” i popularności czterech pierwszych części kultowej serii „Listy do M”.

09.12.2022 | przeczytano: 300 razy
Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej po COVID-19

Rynek reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej przekroczył już poziom sprzed pandemii, osiągając wartość 9,5 miliarda euro w 2021 r. Reklamodawcy zwiększali inwestycje w reklamę online, w związku z dynamicznym rozwojem e-commerce. Widać też liczne nowe trendy konsumenckie kształtujące się w całym regionie. Za polską część raportu odpowiadał dom mediowy MEDIA PEOPLE, który w swojej części oprócz polskich trendów konsumenckich, zamieścił materiał o szansach TIK TOKA w Polsce.

24.11.2022 | przeczytano: 1103 razy

Celem akcji #NIECZEKAM107lat było budowanie świadomości problemu nierównych szans pomiędzy kobietami i mężczyznami, inspirowanie i edukowanie na rzecz ich wyrównywania w obszarze życia prywatnego i zawodowego. „Niezatrzymani” jest cyklem spotkań-rozmów z mistrzami sportu, którzy kończą lub już skończyli kariery pełne wielkich wydarzeń, medali i tytułów, a teraz znakomicie odnajdują się w nowym „życiu po życiu”. Partnerem strategicznym Effie 2022 był Onet, a partnerami medialnymi Forbes, Business Insider Polska oraz NOIZZ.

10.11.2022 | przeczytano: 482 razy
Łódzcy studenci ASP nagrodzeni przez Okam

OKAM, wraz z Instytutem Architektury Wnętrz łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, rozstrzygnął konkurs wśród studentów uczelni. W ramach inicjatywy młodzi ludzie przygotowywali projekty aranżacji funkcjonalno-przestrzennej trzech mieszkań: kawalerki, a także 2 i 3-pokojowych w inwestycji Strefa PROGRESS, pierwszym projekcie mieszkaniowym dewelopera w Łodzi. Zwycięzcy otrzymali nagrody finansowe, a uroczystość odbyła się na terenie Odlewni w Strefie Piotrkowska 217 OKAM sąsiadującej ze Strefą PROGRESS.  

24.10.2022 | przeczytano: 903 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 65)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764