logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 253
Akt o Usługach Cyfrowych... Włodzimierz Schmidt moderatorem panelu dyskusyjnego

Już 8 września CH Beck organizuje konferencję poświęconą ważnemu dla branży online zagadanieniu: Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce. Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji.

19.08.2022 | przeczytano: 282 razy
„Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer Marketingu sprzedaje” [INFOGRAFIKA]

Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią Influencerów, wybierając produkty i usługi. Celebryci pod względem wpływu na konsumentów dorównują influencom tylko w jednej kategorii produktowej – dobra luksusowe. Moda i Uroda to kategorie produktowe, gdzie wpływ Influencerów jest największy - 55% wskazań. 63% polskich internautów uważa, że Influencerzy powinni oznaczać promowane produkty jako reklama. Takie dane znajdziemy w raporcie Agencji Hash.Fm by Streetcom pt.: „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer marketingu sprzedaje”.

06.07.2022 | przeczytano: 395 razy
Polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu

Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu, który kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.

20.05.2022 | przeczytano: 455 razy

W lutym 2019 r. Agora nabyła 40% udziałów w spółce Eurozet. W październiku 2019 r. złożyła do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgłoszenie dotyczące zamiaru koncentracji polegającej na przejęciu kontroli nad Eurozet poprzez zakup pozostałych 60% udziałów tej spółki od większościowego inwestora SFS Ventures.  

13.05.2022 | przeczytano: 255 razy
Rynek e-commerce pod lupą UOKiK

W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak podkreśla ekspert Kancelarii Baker McKenzie Marcin Trepka – przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać na szybkim wzroście e-commerce, powinni się pochylić nad kwestiami związanymi z prawem konsumenckim. Nowe obowiązki nałoży na nich także unijna dyrektywa Omnibus, która powinna zacząć obowiązywać od 28 maja br. i która ma m.in. zapobiegać nieuczciwemu zawyżaniu cen przed wprowadzeniem promocji czy publikowaniu fałszywych opinii na temat produktów. Przedsiębiorcom internetowym zostało już bardzo niewiele czasu, aby dostosować swoje regulaminy do nowych przepisów i wdrożyć nowe procedury w zakresie obsługi klientów.

09.05.2022 | przeczytano: 324 razy
Akademia Zdobienia Tekstyliów – edycja WIOSNA ’22

Weź udział w wiosennej edycji Akademii Zdobienia Tekstyliów API.PL i przekonaj się, w jaki sposób możesz rozwijać biznes i wzbogacać ofertę swojej firmy, wykorzystując sublimację, druk DTG i DTF oraz termotransfer tonerowy i folie termotransferowe).

12.04.2022 | przeczytano: 812 razy
Oki na targach Remadays 2022

Na tegorocznych targach RemaDays 2022, które odbędą się w dniach 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, firma OKI Europe wraz z partnerami zaprezentuje swoje nagradzane rozwiązania z białym tonerem z serii Pro dedykowane branży wydruków profesjonalnych i graphic arts.

16.03.2022 | przeczytano: 802 razy
Greenpeace: aktywiści przerobili billboard energetyków

Pod osłoną nocy aktywistki i aktywiści klimatyczni przerobili olbrzymi billboard, który w ramach kampanii koncernów energetycznych stanął przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Chodziło o sprostowanie manipulacji, jakich dopuściły się spółki skarbu państwa w owianej złą sławą “kampanii żarówkowej”. Wspinaczki i wspinacze przy użyciu sprzętu alpinistycznego dokonali poprawki na dwudziestometrowym billboardzie. W nowej wersji można zobaczyć hasło: “Polskie elektrownie manipulują”, “WĘGIEL = DROGA ENERGIA, WYSOKIE CENY”. 

21.02.2022 | przeczytano: 341 razy
Pion Serwis i Amagraf – wieloletnie partnerstwo

Hybrydowy ploter ValueJet UH japońskiej firmy Mutoh, model 1638 z oferty Amagraf, to jedna z ostatnich inwestycji firmy PION Serwis ze Strykowa. To urządzenie drukujące zarówno z roli na rolę jak również – dzięki dostawianym stołom – na materiałach sztywnych. Firmy współpracują ze sobą od niemal 10 lat, a dostarczony tu sprzęt poligraficzny – oprócz najnowszego nabytku także dwa plotery wielkoformatowe OKI, dwa laminatory, plotery tnące, gilotyna, cyfrowe urządzenia drukujące - w całości pochodzi z Amagrafu.

06.12.2021 | przeczytano: 509 razy
Drukowanie małych nakładów etykiet i opakowań

Sprzedaż internetowa stale rośnie z roku na rok, jednak nikt nie mógł przewidzieć wpływu pandemii na firmy. Przychody z handlu elektronicznego w Europie przekroczyły 425,2 mld USD w 2020 r., a wzrost ten prawdopodobnie będzie się utrzymywać, osiągając wartość około 570 mld USD do 2025 r 1.

02.11.2021 | przeczytano: 538 razy
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 253)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764