logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKNOPLAST: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Oknoplast for Art, bo łączy nas design

Pandemia COVID-19 wywarła istotny wpływ na nastroje konsumenckie. Wzrosła nieufność klientów, którzy z większą uwagą zaczęli dobierać marki producentów. Sprawiło to, że bardziej niż kiedykolwiek wcześniej przykłada się dzisiaj uwagę na stabilność i uznanie brandu. Społeczny niepokój przyczynił się do redefinicji postrzegania marek - znaczenie ma już nie tylko świat aspirujący (prezentowany przez markę). Kartą przetargową zaczęło stawać się realne poczucie bezpieczeństwa w realizacji zamówienia. Cechami pożądanymi są: wiarygodność firmy, dobrze rozwinięte procesy obsługi klienta oraz wartości licujące z klienckimi. To postawiło marki premium przed nowymi wyzwaniami.

14.08.2023 | przeczytano: 904 razy
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji

Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb. Wymiar komunikacji marki w sektorze premium wchodzi na nowy poziom.

22.10.2021 | przeczytano: 768 razy
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.

24.06.2019 | przeczytano: 1058 razy
„Spójrz w przyszłość” - Oknoplast z nową strategią marki

OKNOPLAST zmienia dotychczasową strategię marki. Hasło „Wybierz eksperta” zastępuje claimem „Spójrz w przyszłość”. Za nową strategię, claim i identyfikację wizualną odpowiada Eskadra.

06.10.2015 | przeczytano: 1507 razy

Partner of Promotion poszerza współpracę z OKNOPLAST. Spółka powierzyła agencji działania media relations dla dwóch kolejnych marek: WnD i Aluhaus. Tym samym, Partner of Promotion zadba o wizerunek całej utworzonej właśnie Grupy OKNOPLAST.

17.10.2013 | przeczytano: 801 razy
Kolor za pół ceny: Grupa Eskadra dla Oknoplast

Grupa Eskadra przygotowała kreację kampanii promującej unikalny system ColorFULL firmy OKNOPLAST.

20.03.2013 | przeczytano: 1418 razy
Eskadra znowu dla Oknoplastu

23 kwietnia odbyła się premiera nowych okien Winergetic Premium. To kolejny autorski projekt OKNOPLAST. Krakowska Grupa Eskadra przygotowała komplet materiałów POS oraz kampanię prasową i internetową – publikacje na temat najnowszych okien pojawią się między innym w tygodnikach Newsweek, Wprost oraz w tytułach branżowych takich, jak Budujemy Dom, muratordom.pl, dom.pl czy ladnydom.pl.

28.04.2012 | przeczytano: 1443 razy
Oknoplast sponsorem Interu Mediolan

Producent okien firma OKNOPLAST została Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan – m.in. trzykrotnego triumfatora Ligi Mistrzów. Celem działania jest zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Obecnie OKNOPLAST znajduje się w pierwszej piątce pod względem sprzedaży okien PVC w Europie.

03.02.2012 | przeczytano: 5081 razy
Oknoplast z nowym logo

Firma Oknoplast wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym etapem rebrandingu była modyfikacja nazwy z Oknoplast-Kraków na Oknoplast.

13.07.2011 | przeczytano: 8700 razy (komentarzy: 1)
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764