logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OLX.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Tylko 6%% użytkowników smartfonów nie korzysta z aplikacji zakupowych

Jak informuje Spicy Mobile, jedynie 6% użytkowników smartfonów nie ma zainstalowanej na swoim telefonie ani jednej aplikacji handlowej. Według Tomasza Kąkola, eksperta w zakresie marketingu mobilnego, to znak naszych czasów – konsumenci szukają spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i coraz częściej sięgają po oferujące im to aplikacje mobilne.

27.06.2023 | Świat mediów | przeczytano: 702 razy
OLX kontra e-zło - internetowi oszuści pod lupą Sherlocka

Oszustwo zawsze wychodzi na jaw, trzeba do tego tylko geniusza, który je ujawni. A o bezpieczeństwie w sieci najlepiej uczyć się na błędach, byle nie na swoich. Dlatego marka OLX startuje z kolejną kampanią edukacyjną.

15.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 1409 razy (komentarzy: 16)
Telewizyjna kampania Otodom od 180heartbeats+ JUNG v MATT

Niezależnie od tego czego szukasz, na Otodom znajdziesz to, czego potrzebujesz - to główne przesłanie nowej kampanii Otodom, najpopularniejszego w Polsce  serwisu z nieruchomościami. Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

01.09.2020 | Z rynku | przeczytano: 1755 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls

Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.

12.05.2020 | Świat mediów | przeczytano: 734 razy
Konsumpcja w czasach pandemii

W ciągu kilku tygodni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do swojego miejsca pracy - często pracę mamy tam, gdzie aktualnie znajduje się nasz komputer. Życie towarzyskie zastąpiły media społecznościowe. Nie robimy wielu rzeczy, które do tej pory były dla nas normalnością, w dalszym ciągu jednak konsumujemy! Być może odpuściliśmy zakupowe szaleństwa, a sięgamy wyłącznie po to, co jest dla nas potrzebne.

10.04.2020 | Z rynku | przeczytano: 1599 razy
Wyjątkowa drużyna, czyli maskotki od OLXa

Lwica Grażyna, Bombelek Felek, Nosacz Seba to tylko część nowej rodziny maskotek od OLXa. W odpowiedzi na sugestie i prośby użytkowników serwis wypuszcza unikatową kolekcję. Żeby je zdobyć wystarczy myć ręce i zostać w domu.

01.04.2020 | Z rynku | przeczytano: 944 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w styczniu i lutym 2020

Zarówno w styczniu, jak i lutym pierwsze miejsca zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęły spoty serwisu ogłoszeniowego OLX. Oba filmy prezentują ważne społecznie tematy: smogu oraz oszustw na platformach zakupowych. Jednak robią to w sposób, który sprawia, że były to najchętniej oglądane reklamy na polskim YouTube. Oto zestawienie YouTube Ads Leaderboard za styczeń oraz luty 2020.

12.03.2020 | Świat mediów | przeczytano: 823 razy
Bez jaj! OLX w szokującej kampanii na Dzień Kobiet

Kobiety i mężczyźni w pracy powinni być traktowani równo. Kompetencje nie mają płci i tylko one powinny decydować o wysokości wynagrodzenia, prawie do awansu czy powierzonej odpowiedzialności. W Dzień Kobiet przypomina o tym OLX w prowokacyjnej kampanii.

11.03.2020 | Z rynku | przeczytano: 1338 razy
Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

- W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.

05.06.2019 | Z rynku | przeczytano: 1171 razy
Videobacklayer na stronie głównej OLX dostępny również w programmatic

Videobacklayer –  dotychczas sprzedawany przez Biuro Reklamy OLX jedynie  w sprzedaży bezpośredniej – jest już dostępny w modelu programmatic.

09.04.2019 | Świat mediów | przeczytano: 900 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764