logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OMD Optimum Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Iker Casillas globalnym ambasadorem XTB

Nowym ambasadorem XTB został Iker Casillas. Legendarny hiszpański bramkarz wystąpi w spotach reklamowych oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną, w tym dostępną na platformie darmową ofertę edukacyjną dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu.

13.02.2023 | przeczytano: 795 razy
XTB postawił na nowy kierunek

Polski fintech, XTB, w styczniu ruszył z kampanią promocyjną, w której wykorzystał światowej sławy gwiazdy sportu. To jednak nie wszystko. Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowano się na ogólnopolską kampanię radiową. Wszystko po to, aby jeszcze szerzej wśród Polaków promować edukację związaną z rynkami kapitałowymi.

16.01.2023 | przeczytano: 752 razy
Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB

XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.

29.09.2022 | przeczytano: 1020 razy
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

09.04.2021 | przeczytano: 789 razy

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.

01.03.2021 | przeczytano: 630 razy

Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Co roku konferencja przyciąga uwagę agencji i marketerów, którzy śledzą rynkowe trendy i chcą poznać najlepsze kampanie roku. Eksperci branży prezentują tu konkretne projekty i konkretne rozwiązania.

24.11.2017 | przeczytano: 1290 razy

Getin Bank rozstrzygnął trwający od kwietnia przetarg na obsługę budżetu mediowego. Nowym partnerem banku w zakresie strategii i działań mediowych od września 2017 będzie OMD Optimum Media

16.08.2017 | przeczytano: 474 razy

Na przełomie grudnia 2008 r. i stycznia 2009 r. rozpoczyna się kampania reklamowa Generali OFE, która ma pomóc w wyborze funduszu emerytalnego osobom, rozpoczynającym pierwszą pracę. W spocie wykorzystano wizerunek Adama Małysza oraz ranking OFE, jaki w październiku br. opublikowała „Rzeczpospolita”. Głównymi mediami wykorzystywanymi w kampanii będą telewizja, wyszukiwarki i serwisy internetowe.

11.01.2009 | przeczytano: 1085 razy
Ruszyła kampania reklamowa indywidualnych programów inwestycyjnych

Z dniem 5 maja rozpoczęła się kampania reklamowa indywidualnych programów inwestycyjnych, łączących w sobie zalety ubezpieczenia na życie z inwestycyjnym charakterem umowy. Kampania reklamowa adresowana jest do osób posiadających wolne środki finansowe z przeznaczeniem na oszczędzanie i inwestycje.

21.05.2008 | przeczytano: 908 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764