logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 368
Pierwszy polski artysta z własnym zestawem Mcdonald’s

Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą w ramach oferty okazYEAH! zamówić zestaw sygnowany pseudonimem popularnego artysty, a w nim Potrójny Cheeseburger, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

21.10.2021 | przeczytano: 152 razy
Kampania „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”

Wraz z nadejściem jesiennych dni rośnie apetyt na coś pysznego i rozgrzewającego. W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość – Hot Harissa Wrapper z iście aromatycznym sosem na bazie chilli i czosnku. To doskonała okazja, aby wpaść do restauracji KFC i delektować się gorącą nowością z chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa. Dzięki poręcznemu opakowaniu, KFC Wrappers idealnie nadają się do schrupania w drodze.

20.10.2021 | przeczytano: 119 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 302 razy

„IAB HowTo: Influencer vs. Marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online. Wystartowała rejestracja na wydarzenie.

01.10.2021 | przeczytano: 255 razy
Kampania Dettol: Higieniczni (bezpieczniejsi) w swej dziecięcej beztrosce

Marka Dettol w ramach najnowszej kampanii edukacyjnej przekaże bezpłatnie do szkół 100 tysięcy produktów. Twarzami kampanii traktującej o znaczeniu higieny i dezynfekcji są popularni wśród młodej części odbiorców Vanessa Power, przebojowa 11-latka z Kalisza, okrzyknięta wschodzącą gwiazdą światowego streetdance i Kamil „Sfinks” Szpejenkowski, artysta estradowy oraz uczestnik Got To Dance. Tylko Taniec. Kampania startuje 4 października br., a szkoły do udziału mogą zgłaszać rodzice.

30.09.2021 | przeczytano: 313 razy

„Powiedz TAK! Krakersom Lay’s Oven Baked” to nazwa kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek krakersów wielozbożowych. Działania swoim zasięgiem obejmują telewizję oraz digital, w tym social media i stronę internetową. Za ich przygotowanie odpowiadają agencja VMLY&R Poland oraz dom mediowy OMD Media Direction.

09.09.2021 | przeczytano: 205 razy
Wakacyjne zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2021

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru “Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Majowe déjà vu? Spokojnie, pojawiły się też nowości. Wśród nich H2Owoc i Okresowa Koalicja Biedronki. Czerwcowe podsumowanie najchętniej oglądanych reklam na YouTube zamyka najnowszy spot reklamowy Play z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Lipiec zaskoczył nas zamiłowaniem do zdrowego odżywiania i dawno zapomnianych hitów. Popularność zyskał nie tylko najnowszy Happy Meal od McDonald’s w zestawie z marchewką, lecz również Kiełbasa Śląska prosto z Biedronki.

08.09.2021 | przeczytano: 244 razy
Provident zachęca do realizacji planów w nowej odsłonie kampanii

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nowy format kreatywny dla kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.

08.09.2021 | przeczytano: 246 razy
Mediahub rozbudowuje dział digital

Magdalena Szpyt dołączyła do domu mediowego MediaHub na stanowisko Digital Media Planner.

31.08.2021 | przeczytano: 239 razy

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację „Formy angażowania użytkowników w social media”. To kolejna po publikacja Grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z promocją marek w mediach społecznościowych. Tym razem eksperci skupili się na czterech formach aktywności: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel points’ach.

30.07.2021 | przeczytano: 160 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 368)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764