logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 353

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 roku i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.

09.06.2021 | przeczytano: 134 razy
Spicy Mobile z nową strukturą sprzedaży i możliwościami

Spicy Mobile wyodrębnia w ramach sprzedaży struktury odpowiedzialne za planowanie, traffic, sprzedaż agencyjną oraz sprzedaż bezpośrednią. Na czele zespołów w ramach awansu stanęli: Karolina Gorzałka (dział plannerski), Angela Mikołajczuk (dział traffic), Przemysław Woźniak (dział sprzedaży bezpośredniej) oraz Marta Sielska (dział sprzedaży agencyjnej).

25.05.2021 | przeczytano: 213 razy
Havas Warsaw: Finish i Bosh w kampanii „Obiecaj”

W poniedziałek 17 maja wystartowała kampania „Obiecaj” marki FINISH, realizowana wspólnie z marką BOSCH. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy. Kampania obejmie TV, POS i INTERNET. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za działania public relations agencja Havas PR Warsaw.

17.05.2021 | przeczytano: 332 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw

Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

07.05.2021 | przeczytano: 470 razy (komentarzy: 36)
Artykuły z cyklu Portfolio
Durex z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty

Seks jest lepszy z lubrykantem, więc należy po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety. Kampania wystartowała 4 maja i potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.

06.05.2021 | przeczytano: 279 razy
Isobar realizuje najnowszą kampanię „Chcemy być razem” marki Zbyszko 3Cytryny

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.

27.04.2021 | przeczytano: 305 razy
Nowa globalna strategia napoju energetycznego Rockstar

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

21.04.2021 | przeczytano: 245 razy

Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.

16.04.2021 | przeczytano: 256 razy
Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom

Marka Cheetos aktywnie angażuje się w pomoc zwierzętom – w ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Do pomocy Cheetos zachęca konsumentów, którzy mogą wziąć udział w akcji wpisując kody z promocyjnych paczek do chatbota Cheetos w aplikacji Messenger, podejmując wyzwania w chatbocie lub na Instagramie. Akcja potrwa do końca czerwca 2021 roku lub do zrealizowania założonego celu pomocowego.

13.04.2021 | przeczytano: 485 razy
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

09.04.2021 | przeczytano: 409 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 353)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764