logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 268
Fashionista 2.0: Kampania Cheetos z loterią

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową modową loterią i kampanią pod nazwą Fashionista 2.0. W promocyjnych paczkach Cheetos – oznaczonych banerem, kryją się wychrupiste naklejki na ubrania z efektem neon i świecące w ciemności. Kampania ruszyła 6 maja, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz działania z influencerami. Za jej strategię, koncept kreatywny, realizację i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland.

10.05.2019 | przeczytano: 177 razy
Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea

Niezwykła i oryginalna piosenkarka, prezenterka telewizyjna, a także influencerka, Patrycja Kazadi, została twarzą nowego konkursu marki Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest aż milion butelek tego smacznego napoju. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się już 1 maja 2019 roku i potrwa do 30 lipca 2019 roku, a większość nagród będzie można odebrać w salonikach Kolportera.

08.05.2019 | przeczytano: 134 razy
„Kibicuj ze smakiem” – promocja Pepsi na PizzaPortal.pl

W długi weekend majowy rozpoczyna się promocja organizowana przez AVANTI, działającą na zlecenie PCGBP przy współpracy z PizzaPortal.pl. Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o wartości 5 zł na ofertę dań zamawianych z PizzaPortal.pl. Promocja konsumencka będzie wspierana intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.

29.04.2019 | przeczytano: 264 razy
Wystartowała kampania telewizyjna marki Lioton 1000

Lioton 1000 to najlepiej znana w Europie Środkowej marka preparatów na ciężkie, zmęczone nogi i żylaki. Zespół Opus B wspomógł brand w walce o wzmocnienie pozycji rynkowego lidera w regionie. Agencja współtworzyła nową strategię komunikacji, zrealizowała spoty TV oraz pełny zestaw materiałów komunikacyjnych wykorzystany do tej pory w Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech.

26.04.2019 | przeczytano: 160 razy

Provident Polska rusza 3 kwietnia 2019 roku z „Mam plan” – nową kampanią reklamową nawiązującą do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.

03.04.2019 | przeczytano: 162 razy

Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę digital dwóch marek z portfolio PepsiCo Polska.

25.02.2019 | przeczytano: 147 razy
Roman Dudziński awansuje na Digital Directora

Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansuje na stanowisko Digital Directora.

18.02.2019 | przeczytano: 169 razy
Michał Taranta w Havas Media Group

Do zespołu ekspertów Havas Media Group dołączył Michał Taranta, który wraca do agencji po 4 latach. Michał objął stanowisko Head of Integrated Communication i stanął na czele zespołu Task Team, którego zadaniem będzie wspieranie zespołów w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital dla klientów Havas Media Group.

14.02.2019 | przeczytano: 133 razy
„Zawsze chciałam mieć takie coś” - nowy spot Providenta

Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu reklamowego z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. Kampania jest wsparciem promocyjnym pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy.

08.02.2019 | przeczytano: 461 razy
Nowa Pepsi Ginger wsparta kampanią

­Pepsi Ginger to nowy na rynku napój typu cola o smaku imbirowym, który już od stycznia 2019 roku dostępny jest na sklepowych półkach i na stałe zagości w ofercie wiodącego producenta napojów. Pojawieniu się na rynku nowego smaku Pepsi Ginger towarzyszyć będzie silna kampania 360° pod hasłem „Przełam rutynę”, która obejmuje działania reklamowe w telewizji oraz kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram.

06.02.2019 | przeczytano: 571 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 268)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764