logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 495
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych

To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 71 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Creo wzmacnia kompetencje influencer marketingowe PHD i Media Direction OMD

W odpowiedzi na rosnące oczekiwania dotyczące efektywności, mierzalności i spójności kampanii z udziałem influencerów, Omnicom Media Group (OMG) konsoliduje swoje globalne kompetencje w tym obszarze pod marką Creo. Na rynku polskim jednostka będzie działać w ramach struktur PHD oraz Media Direction OMD, dostarczając zaawansowane, oparte na danych rozwiązania, które umożliwiają skuteczne łączenie współpracy z twórcami z kompleksowymi strategiami komunikacyjnymi marek.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Molecular Creative i Media Direction OMD nadal dla serków Łaciatych

W połowie kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 268 razy
Kiedy masz Smaka na Maka... Nowa platforma komunikacyjna McDonald's

W ramach nowej platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka marka przypomina, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 229 razy
Nowe opakowanie, ten sam smak - kampania Eduscho Family

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Eduscho, której głównym bohaterem jest żółte Family. Znana Polakom żółta kawa, która po ubiegłorocznym rebrandingu dołączyła do portfolio marki Eduscho, będzie widoczna przy popularnych programach telewizyjnych: prognozie pogody, filmach i serialach, a także telewizji śniadaniowej. Na kwiecień i maj zaplanowano też działania influencer marketingowe z takimi gwiazdami, jak m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor. Sama kampania influencerska dotrze do ok. 4 milionów Polaków.

14.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
MaRina i Wojciech Szczęsny w kampanii Omoda & Jaecoo

Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowa podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. Motywem muzycznym kampanii został utwór MaRina - Spokój z albumu „Warstwy”. Kampania „Odkryj świat OMODA i JAECOO. Dla Ciebie. Dla nas. Razem” ma na celu zbudowanie świadomości marki w Polsce, wspierając promocję modelu OMODA 5 oraz towarzysząc wprowadzeniu na polski rynek nowego modelu JAECOO 7 Super Hybrid.

31.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 654 razy
Rozpikselowane złote łuki w minecraftowej kampanii McDonald’s

Tego jeszcze nie było! McDonald’s oficjalnie ogłasza partnerstwo z “Minecraft: Film”, a na dokładkę... nowy zestaw w ofercie. Jego rozpikselowany unboxing odbędzie się już 2 kwietnia. 

20.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 260 razy
Marcin Gut wzmacnia polski oddział Aleph

Marcin Gut rozpoczyna pracę w polskim oddziale Aleph Group. Objął stanowisko Client Partner Sales Lead i będzie odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

19.03.2025 | Personalia | przeczytano: 302 razy
Patrycja Czapelska awansuje w Omnicom Media Group

PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, wzmacniają swoje kompetencje w obszarze content marketingu – Patrycja Czapelska obejmuje stanowisko Head of Content Partnership. Jej awans to dowód na rosnące znaczenie strategicznych działań contentowych i niestandardowej komunikacji w spółkach.

13.03.2025 | Personalia | przeczytano: 277 razy
Maksymalna bliskość w kampanii Durex Sensual

Marka Durex przekonuje Polaków, że zbliżenia z innymi osobami powinny być oparte przede wszystkim na trosce o bezpieczeństwo, bez utraty bliskości. A to nie tylko fizyczna obecność drugiej osoby, ale przede wszystkim więź, która rodzi się z zaufania, komfortu i wspólnego przeżywania emocji. W odpowiedzi na te założenia Durex prezentuje najnowszy produkt - najcieńsze w historii marki prezerwatywy Durex Sensual oraz uruchamia kampanię „Czuję cię bardziej”.

27.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 439 razy
1 2 3
Strona 1/50 (artykułów: 495)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764