logo
WIADOMOŚCI

OMD najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 215
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos

Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania wystartowała 18 czerwca, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

| 19.06.2018 | przeczytano: 93 razy
Jasiek Mela w kampanii Renault Limited

Renault Polska rozpoczyna kampanię promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie – Renault Limited. W filmach promujących wystąpi Jasiek Mela, polski podróżnik i działacz społeczny.

| 14.06.2018 | przeczytano: 190 razy (komentarzy: 3)
Podlizuchy Wedla w nowej kampanii E.Wedel

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów. Działania obejmują telewizję, outdoor, internet oraz prasę. Ponadto, marka jako jedna z pierwszych w Polsce do promocji wykorzystuje także aplikację Musical.ly.

| 05.06.2018 | przeczytano: 167 razy

Digital Resolution we współpracy z Wandlee opracował chatbota, który w formie quizu prezentuje wyniki badania Grupy OMD o sztucznej inteligencji. Od 16 maja, każdy może porozmawiać z chatbotem umieszczonym w Messengerze.

| 16.05.2018 | przeczytano: 245 razy
Lemon Lemon od 7up z silnym wsparciem marketingowym

W kwietniu br. ruszyły szeroko zakrojone działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP. To zupełnie nowa lemoniada z bąbelkami od PepsiCo, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.

| 14.05.2018 | przeczytano: 172 razy
E. Wedel z loterią konsumencką pianek Ptasie Mleczko
15 kwietnia rozpoczęła się promocja pianek Ptasie Mleczko marki E.Wedel, realizowana pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj”. Zabawa potrwa do 22 października br., a do zdobycia jest masa atrakcyjnych nagród, w tym rejs w wybranym kierunku świata. | 16.04.2018 | przeczytano: 700 razy
„Wciągnij się w czekoladowe WOW!”- kampania pizzy Guseppe Dr. Oetkera
„Wciągnij się w czekoladowe WOW!” – to hasło kampanii reklamowej nowej, wyjątkowej, bo czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która rusza wraz z początkiem kwietnia. | 04.04.2018 | przeczytano: 542 razy (komentarzy: 1)
Mcdonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe
Nagroda specjalna Jury za całość działań employerbrandingowych i trzy wyróżnienia – to zdobycze McDonald’s z wczorajszej gali konkursu EB Kreator, w którym nagradzane są najlepsze działania wizerunkowe i rekrutacyjne. | 22.03.2018 | przeczytano: 399 razy
Kampania linii Ze Świata Natury Dr. Oetkera
Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w TV, prasie i Internecie. | 19.03.2018 | przeczytano: 165 razy
Awans Dominiki Wieczorek w Salestube
Z początkiem marca Dominika Wieczorek awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Business Development w agencji SalesTube, należącej do Group One. Do tej pory pracowała w spółce jako Affiliate Manager. | 19.03.2018 | przeczytano: 188 razy
1 2 3
strzałka
Strona 1/22 (artykułów: 215)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
środa 20.06.2018, 71 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone