logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 314
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

24.09.2020 | przeczytano: 173 razy
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

10.09.2020 | przeczytano: 217 razy
Autorski zachwyt na muralu: Mcdonald’s oddaje kreację w ręce widowni

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne (i nie tylko) uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród setek zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które już teraz można zobaczyć na muralu w samym centrum Warszawy.

09.09.2020 | przeczytano: 351 razy
Magiczne bajki z nowym morałem w kampanii McDonald’s

Celem bajkoterapii jest nauczenie dziecka czegoś ważnego, podsunięcie mu rozwiązania trapiącego go problemu, czy też pomoc w poradzeniu sobie z własnymi emocjami. Najmłodszemu należy opowiedzieć, czy też przeczytać specjalnie przygotowaną bajkę, w której ma on szansę dostrzec analogię do sytuacji, w której sam się znajduje, utożsamić się z głównym bohaterem i przejąć zachowania oraz wnioski, do których on doszedł. Po lekturze bajki należy koniecznie porozmawiać na ten temat z dzieckiem, by pomóc mu zauważyć rozmaite niuanse, a także odpowiedzieć na jego pytania - mówi Michał Kędzierski, psycholog dziecięcy.

04.09.2020 | przeczytano: 137 razy
Ruszyła wielka loteria Cheetos

Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.

13.08.2020 | przeczytano: 367 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Legenda radia, telewizji i kabaretu naprzeciw jednego z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia. Ta niezwykła para rozmawia w serii spotkań na YouTube o języku, którym można wyrażać kulinarne (i nie tylko) uniesienia.

16.07.2020 | przeczytano: 370 razy (komentarzy: 12)
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 961 razy

Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.

29.06.2020 | przeczytano: 358 razy
Rusza kampania Durex „Głośni w łóżku”

Zachęcenie do rozmów o potrzebach seksualnych i podkreślenie roli komunikacji w związku to główne cele najnowszej kampanii Durex. Na podstawie prawdziwych historii par pokazano, jak rozmowa przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenie z seksu. „Głośni w łóżku” podpowiadają co zrobić, by odkryć rozkosz dopasowania. Start projektu zaplanowano w Międzynarodowy Dzień Seksu, czyli 7 czerwca. Kampania będzie szeroko komunikowana w TV i digitalu, a ponadto zostanie wsparta przez działania z influencerami.

08.06.2020 | przeczytano: 414 razy
Aneta Kuć dołączyła do agencji One Horizon

Aneta Kuć to nowy Junior Media Planner w One Horizon, agencji specjalizującej się w marketingu efektywnościowym.

03.06.2020 | przeczytano: 262 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 314)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764