logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH Magazine: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 76
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 

28.03.2024 | przeczytano: 528 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów

W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .

05.03.2024 | przeczytano: 742 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Wise Expo oficjalnym partnerem Festiwalu Marketingu

Wise Expo został oficjalnym partnerem tegorocznej edycji Festiwalu Marketingu – Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku. W ramach współpracy z organizatorem targów – OOH Magazine, Wise Expo zostało wybrane jako podmiot odpowiedzialny za budowę stoiska targowego podczas tegorocznej edycji festiwalu w EXPO XXI Warszawa.

13.06.2023 | przeczytano: 1637 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Webinar „Potęga Personalizacji”

Producent maszyn do druku cyfrowego firma HP Indigo oraz wyłączny dystrybutor tej technologii w Polsce firma Digiprint zapraszają na spotkanie on-line Projekt z charakterem. Potęga personalizacji!

29.11.2022 | przeczytano: 501 razy
Targi Packaging Innovations 2021: PodsumowanieZobacz fotorelację

- To jedyny czas w roku, kiedy cała branża może się spotkać w jednym miejscu – słowa uczestniczki najlepiej oddają charakter Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – najważniejszego wydarzenia branży, które 15-16 września odbyło się w EXPO XXI Warszawa. W tym roku w imprezie wzięło udział 3100 osób.

12.10.2021 | przeczytano: 1644 razy
Targi Packaging Innovations już we wrześniu

Nie miesiące a dni dzielą nas od Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 15-16.09.2021 r. w EXPO XXI Warszawa równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku. Połączenie sił dwóch dużych graczy – Targów w Krakowie i OOH Magazine sprawi, że będzie to największe tego typu wydarzenie w Polsce w 2021 roku.

02.09.2021 | przeczytano: 1580 razy (komentarzy: 7)
Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania

Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany.

19.04.2021 | przeczytano: 531 razy
III edycja #Printonwebinair

#PrintOnWebinAir to kolejny projekt, będący realizacją celów statutowych Stowarzyszenia. Pierwsze spotkanie z cyklu webinarów zostało zorganizowane z końcem listopada i jego celem była prezentacja rozwiązań mogących pomóc odnaleźć się drukarniom w nowej rzeczywistości.

15.03.2021 | przeczytano: 757 razy
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska

Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.

26.05.2020 | przeczytano: 888 razy
III edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska wystartowała

Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski,  Beata Śliwińska „Barrakuz” i prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Projekty można przesyłać od 1 lutego do 31 marca br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody finansowe i zestawy pralin. Najlepsze plakaty będzie można podziwiać jesienią w przestrzeni miejskiej. Patronat merytoryczny nad akcją objęła warszawska ASP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Wsparcie medialne zapewniają patroni:  GRAFMAG, OOH Magazine i serwis polki.pl.

07.02.2020 | przeczytano: 1247 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 76)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764