logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 734
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną

Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.

17.01.2019 | przeczytano: 89 razy
O sile marki w najnowszym OOH magazine – premiera na PSP 2019

Pytanie jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta, nurtuje marketerów nie od dziś. Nowy numer OOH magazine będzie miał swoją premierę podczas Promo Show Professional 2019.

16.01.2019 | przeczytano: 98 razy
Pierwszy w tym roku Raport Dostawców już na rynku

Pierwsze tegoroczne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.

14.01.2019 | przeczytano: 96 razy
Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rusza z kampanią

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.  

11.01.2019 | przeczytano: 178 razy
Podsumowanie kampanii Dotykam=Wygrywam

W październiku, jak co roku, bardzo głośno namawiano zewsząd do profilaktyki raka piersi. To najbardziej różowy ze wszystkich miesięcy w roku. Już po raz siódmy odbyła się też w ramach tych działań kolejna edycja jednej z najwyraźniej dedykowanych profilaktyce zachorowań na raka piersi kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM.

09.01.2019 | przeczytano: 119 razy
Zimowa kampania marki Lech Premium

Leszek powraca w zimowej odsłonie! W najnowszym spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta. Zgodnie z tradycją w ręce konsumentów oddał także limitowaną edycję puszki, dzięki której odkryjemy zimową magię niezależnie od otaczającej aury.

04.01.2019 | przeczytano: 204 razy
Posiadanie: Kampania oszczędności ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności zachęca do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji. Tym samym wpisuje się w trend świadomego konsumowania, w którym mniej znaczy więcej. Rozsądne kupowanie naturalnie stwarza przestrzeń dla oszczędności. Kampania rusza 25 grudnia br.

21.12.2018 | przeczytano: 291 razy
Jak rozwijała się cyfrowa reklama zewnętrzna w 2018 roku?

Cyfrowa reklama out-of-home rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.

19.12.2018 | przeczytano: 329 razy

AMS opublikował nową politykę handlową oraz cennik przygotowane w oparciu o dwa fundamenty: zasadę transparentności oraz powiązanie ceny nośnika z wielkością generowanej przez niego widowni. Zmiany będą obowiązywały od kwietnia 2019 r. Dodatkowo AMS zaproponuje klientom nowy kalendarz plakatowań, w którym pierwszym dniem ekspozycji reklam byłaby środa.

19.12.2018 | przeczytano: 190 razy

Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. zmienił strukturę właścicielską. Firmy AMS i Ströer Polska odkupiły udziały w spółce IBO od trzeciego udziałowca – firmy Clear Channel Poland. W związku z tym 30 listopada 2018 r. Rada Nadzorcza IBO powołała nowy zarząd. W jego skład wchodzą Bartosz Barański i Waldemar Kruk. Jednocześnie Rada Nadzorcza wyraziła podziękowanie dotychczasowemu zarządowi w osobie Pawła Tyszkiewicza za kierowanie spółką w pierwszym etapie projektu, polegającym na przeprowadzeniu badania i udostępnieniu danych udziałowcom.

14.12.2018 | przeczytano: 182 razy
1 2 3
Strona 1/74 (artykułów: 734)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone