logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 997
Paneliści odpowiadają na pytania uczestników wirtualnej premiery Leksykonu

W związku z wydaniem publikacji “Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej” zaprosiliśmy ekspertów ją współtworzących do panelu, który odbył się 14 października na żywo, na Stronie IAB Polska na Facebooku. W trakcie panelu widzowie zadali szereg pytań, na które o odpowiedzi poprosiliśmy ekspertów.

23.10.2020 | przeczytano: 236 razy
Ujęcia z dronów w kampanii Pyszne.pl

Najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje to te, które mamy w sąsiedztwie. Na tej idei opiera się kampania Pyszne.pl trwająca równolegle w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Do współpracy w stworzeniu kreacji zaproszeni zostali pionierzy fotografii dronowej w Polsce. Kampania obejmuje digital, OOH i influencer marketing.

22.10.2020 | przeczytano: 199 razy
Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo

Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.

19.10.2020 | przeczytano: 223 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Traffic TV — AMS wprowadza kanał video out-of-home do autobusów

W połowie października br. portfolio AMS wzbogaciło się o Traffic TV – nowy, autorski kanał video out-of-home adresowany do pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej podróżujących autobusami.

14.10.2020 | przeczytano: 237 razy
Nowy zapach Naomi Campbell Here To Stay z kampanią reklamową

Dziś rozpoczęła się nowa kampania mediowa Sirowa Poland, promująca nowość, zapach HERE TO STAY Naomi Campbell. W ramach promocji, zapach będzie mieć premierę w dzisiejszym odcinku Top Model. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.

14.10.2020 | przeczytano: 245 razy
Weź to na chrupko – startuje kampania Snickers Crisp

12 października rusza kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Ta wyjątkowa propozycja od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą chrupkością. W opakowaniu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma jedynie 97 kcal. Snickers Crisp zwraca uwagę również niebieskim opakowaniem, które wyróżnia produkt na sklepowej półce. Działania reklamowe będą realizowane pod hasłem: “Weź to na chrupko” i potrwają do grudnia 2020.

13.10.2020 | przeczytano: 301 razy
Klub fitness nowym centrum zdrowia i aktywności ruchowej - ruszyła ogólnopolska kampania zachęcająca do ćwiczenia odporności w klubach fitness

„Ćwicz Odporność” – to hasło przewodnie kampanii promocyjno-edukacyjnej sześciu sieciowych marek fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, My Fitness Place, S4 i Step One. Kampania zachęca do aktywności fizycznej, która jest sprawdzonym sposobem wzmacniania odporności. Ogólnopolska akcja jest wielokanałowa i obejmuje telewizję, radio, digital, OOH, jak również działania PR.

09.10.2020 | przeczytano: 178 razy
Jesienne kampanie marketingowe Huawei –  spoty telewizyjne i influencerzy

Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letni wkład Huawei w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce i zaangażowanie marki w podnoszenie jakości życia polskich konsumentów.

08.10.2020 | przeczytano: 276 razy
Grand Video Awards 2020 wręczone

Martin Stankiewicz otrzymał nagrodę dla Kanału Roku podczas gali Grand Video Awards 2020. Jego filmy zwyciężyły w kategoriach: Hobby, podróże, sport oraz Muzyka. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz.

07.10.2020 | przeczytano: 310 razy
„Leć z Łaciatym po nagrody do domu” – loteria konsumencka mleka Łaciate

Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”, której organizatorem jest SM Mlekpol w Grajewie, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia najważniejszych wartości związanych i kojarzonych z Łaciatym – bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie. Loteria będzie trwała od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.

05.10.2020 | przeczytano: 431 razy
1 2 3
Strona 1/100 (artykułów: 997)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764