logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OP1: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 69
Raport O tym się mówi: TOP 10 publikacji w 2023 r.

W 2023 roku najczęściej cytowanym materiałem dziennikarskim, który jednocześnie osiągnął największy zasięg, był materiał Renaty Kijowskiej „Pani Joanna zażyła tabletkę poronną. Do szpitala przyjechali policjanci, zabrali jej laptop i telefon”, który został wyemitowany 18 lipca w „Faktach” TVN – wynika z raportu „O tym się mówi” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. W czołówce również publikacje dziennikarzy Gazety Wyborczej i Onetu.

09.02.2024 | przeczytano: 384 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2023 roku - podsumowanie

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie miejsce na podium, a jej treści zostały dalej przekazane przez inne redakcje 32,5 tys. razy.

04.02.2024 | przeczytano: 951 razy
Endorfina Events podsumowuje rok 2023

Agencja oszacowała przychody na poziomie 50 mln PLN realizując łącznie 237 projektów. Dołączyła do 27names – największej sieci niezależnych agencji eventowych w Europie, rozbudowała stałą strukturę do 34 osób rozwijając nowe kompetencje, zrealizowała szereg wydarzeń korporacyjnych, które miały miejsce w Polsce i regionie, wystartowała Beksiński.Live – swój pierwszy autorski cykl wydarzeń biletowanych oraz została uznana Agencją Eventową Roku. 2024 będzie zaś rokiem jubileuszowym, w którym agencja świętować będzie 15-lecie istnienia na rynku.

11.01.2024 | przeczytano: 566 razy
2,2 mln widzów obejrzało powrót Orłosia do „Teleexpressu”

W czwartek, 4 stycznia br. pierwsze w tym roku wydanie programu informacyjnego „Teleexpress” emitowanego na trzech antenach Telewizji Polskiej: w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało prawie 2,2 mln widzów, przy udziale na poziomie 22%. Program po raz pierwszy po ponad siedmiu latach przerwy poprowadził redaktor Maciej Orłoś.

07.01.2024 | przeczytano: 418 razy
Value Media ze świąteczną kampanią gier Trefl

Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – trwa świąteczna kampania OOH marki Trefl, producenta puzzli, gier i zabawek.  Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.

07.12.2023 | przeczytano: 881 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ponad 6 milionów widzów debaty wyborczej w TVP

W poniedziałek, 9 października ponad 6 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności obejrzało „Debatę wyborczą 2023”. Udział debaty w paśmie wyniósł 42,6%. Przewaga widowni głównego wydania „Wiadomości” nad „Faktami” konkurencji  wyniosła wczoraj aż 2,2 mln osób.

10.10.2023 | przeczytano: 251 razy
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce.

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), na czele najbardziej opiniotwórczych mediów utrzymuje się RMF FM, do którego informacji inne redakcje w kraju odwoływały się w maju ponad 3 tys. razy. Następną pozycję zajmuje stacja TVN24, na którą polskie media powoływały się zaledwie 56 razy mniej. Podium zamyka dziennik Rzeczpospolita z wynikiem 2,7 tys. cytowań. Z kolei najwyższy awans aż o siedemnaście miejsc w rankingu głównym należy do Polskiego Radia 24.

31.07.2023 | przeczytano: 876 razy
Wydarzenia sportowe napędzają branżę zakładów

W czerwcu odbywały się liczne wydarzenia sportowe, a te – jak wiadomo – stanowią paliwo dla branży bukmacherskiej. Wykorzystaliśmy dane z badania gemiusAdReal, aby sprawdzić, jak firmy oferujące sportowe zakłady online kształtowały w tym czasie swoje strategie reklamowe. Któremu z wydarzeń towarzyszyła najintensywniejsza działalność reklamowa bukmacherów?

24.07.2023 | przeczytano: 566 razy
Raport „Challenger brands, którzy zmieniają świat”

Co sprawia, że niektóre polskie marki odnoszą sukces na rynku, rosnąc od niego szybciej i stają się prawdziwymi challenger brands? Jaki sekret kryje się za ich innowacyjnym podejściem i pozytywnym wpływem na otoczenie? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentuje pierwszy w Polsce raport "Challenger brands, którzy zmieniają świat". Z realizację odpowiada agencja adcookie oraz redakcja magazynu Forbes.

31.05.2023 | przeczytano: 1427 razy
Wydatki reklamowe w telewizji wzrosły w pierwszym kwartale br. o 4 proc.

Publicis Groupe publikuje pierwsze wyniki Raportu o Rynku Reklamy, dotyczące rynku telewizyjnego. Według najnowszych danych, po spadku wydatków na reklamę telewizyjną w 2022 r., sytuacja w tym segmencie mediów, poprawiła się. Przychody z reklam nadawców telewizyjnych wzrosły o 4 proc., biorąc pod uwagę wszystkie formy reklamy TV oraz o 4,5 proc. w przypadku reklamy spotowej.

11.05.2023 | przeczytano: 566 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 69)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764