logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OPUS B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Aldi odświeża popularną kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”

ALDI od ponad roku konsekwentnie prowadzi komunikację Promocje zawsze od 1 sztuki. Narracja ta cieszy się bardzo pozytywnym odbiorem wśród klientów. W odpowiedzi na entuzjazm odbiorców i pomyślne rezultaty, sieć dyskontów postanowiła odświeżyć kampanię i wprowadzić nową jej odsłonę, która skutecznie odwołuje się do młodego pokolenia, operuje ciekawymi hasłami, nawiązuje do popularnych polskich imion oraz emanuje pozytywną energią.

16.08.2023 | przeczytano: 502 razy
Aldi promuje marki własne

ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI. Celem projektu jest zwiększanie świadomości klientów właśnie na temat asortymentu marek własnych oraz ich jakości i certyfikacji. Do inicjatywy dyskonter zaangażował 20 ekspertów dedykowanych konkretnym grupom produktowym.

27.01.2023 | przeczytano: 778 razy
Aldi wystartowało z kampanią „Promocje od pierwszej sztuki”

Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym klientom atrakcyjne ceny nawet przy pojedynczych sztukach.

11.05.2022 | przeczytano: 562 razy

Agencja OPUS B wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na kampanię edukacyjno-informacyjną.

29.06.2020 | przeczytano: 425 razy
Kampania Hochland od Opus B

Zespół Opus B przygotował kampanię digital dla serów żółtych w plastrach Hochland.

07.09.2018 | przeczytano: 520 razy
Opus B Brand Design z brązową statuetką Pentawards 2018

Opus B Brand Design został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards. Agencja zdobyła brązową statuetkę za koncept antyenergetyka Slow.

07.09.2018 | przeczytano: 1034 razy
Dziecko przyniosło coś z przedszkola…

Ruszyła kampania telewizyjna marki Ibuprom dla dzieci Forte. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.

05.09.2018 | przeczytano: 783 razy
Mniej o bulgotaniu, więcej o emocjach

Opus B przygotował najnowszą kampanię leku Espumisan

27.08.2018 | przeczytano: 523 razy
Opus B: Kreatura za SIW dla Krakowa

Nasz projekt systemu identyfikacji wizualnej Krakowa został wyróżniony kolejną nagrodą. Znalazł się wśród laureatów XXI edycji konkursu niezależnej kreacji reklamowej Kreatura.

03.12.2017 | przeczytano: 1897 razy
Twist z sokami owocowymi w kampanii BakomaZobacz wideo

Tego lata Bakoma wprowadza na rynek nowe produkty – wyciśnięte soki owocowe Twist, dostępne w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

16.06.2016 | przeczytano: 835 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764