logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OSHEE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Gaming z nietrafionym marketingiem

Jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?

13.12.2023 | przeczytano: 607 razy
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 772 razy
Oshee oficjalnym partnerem Laliga Santander w Polsce

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt partnerski z jedną z najbardziej rozpoznawalnych lig piłkarskich na świecie. To kolejne działania o zasięgu międzynarodowym po niedawnej prezentacji Igi Świątek jako globalnej ambasadorki OSHEE. Efektem współpracy będą m.in. nowe napoje izotoniczne marki sygnowane oficjalnym logo LaLiga oraz elementami graficznymi LaLiga Santander. Na butelkach znajdą się również wizerunki najlepszych piłkarzy z najbardziej prestiżowej ligi hiszpańskiej. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa nastąpi 19 marca.

10.03.2023 | przeczytano: 840 razy
Oshee nawiązuje współpracę z Igą Świątek i jej zespołem

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt sponsorski z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką OSHEE a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.

13.02.2023 | przeczytano: 702 razy
Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.

08.11.2022 | przeczytano: 885 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej

AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.

27.09.2022 | przeczytano: 511 razy
Too Good To Go wzmacnia szeregi marketingu

Do Too Good To Go z początkiem grudnia br. dołączyła Beata Pałczyńska obejmując stanowisko PR Managera. W nowej roli będzie wspierać Magdalenę Marzec, Head of Marketing, przejmując działania związane z komunikacją zewnętrzną.

07.12.2021 | przeczytano: 427 razy
Trzy nowe klipy w kampanii reklamowej Oshee Wiedźmin

Współpraca OSHEE  i CD PROJEKT RED rozeszła się szerokim echem wśród fanów uniwersum Wiedźmina. Produkty sygnowane marką Wiedźmin, w tym „wyostrzające zmysły” eliksiry, cieszą się niesłabnącą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap. W tym celu powstały trzy nowe klipy reklamowe.

06.12.2021 | przeczytano: 766 razy
Agencja Ancymony z kreacją kampanii OOH dla Oshee i CD Projekt Red

W efekcie współpracy nawiązanej pomiędzy OSHEE i CD PROJEKT RED, od września br. na rynku dostępne są napoje funkcjonalne sygnowane marką OSHEE Wiedźmin. Za przygotowanie kreacji kampanii OOH, która właśnie startuje, odpowiada agencja Ancymony.

20.10.2021 | przeczytano: 932 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rusza współpraca Oshee i CD Projekt Red

OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED, wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Wiedźmin. Każdy z produktów będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum, które zyskało miliony fanów na całym świecie. Napoje trafią na półki sklepowe już we wrześniu. Dodatkowo, wprowadzeniu unikatowych produktów OSHEE będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa, oraz loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród.

02.09.2021 | przeczytano: 1480 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764