logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OTOMOTO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Klara Ufnalewska nową PR Manager w MADOGZ

Do agencji MADOGZ dołączyła Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko PR Manager. W nowej roli odpowiada za strategię komunikacji oraz media relations dla wybranych klientów z obszaru motoryzacji, e-commerce i technologii.

21.05.2025 | Personalia | przeczytano: 475 razy
Motoryzacyjne historie w wiosennej kampanii OTOMOTO

W wiosennej kampanii OTOMOTO stawia na połączenie siły autentycznych historii z prezentacją zalet nowoczesnej platformy motoryzacyjnej. Nawiązując do kultowej serii „Prawdziwe Historie”, marka wykorzystuje fragmenty najciekawszych opowieści właścicieli aut – od klasycznych modeli po samochody ciężarowe. Jednocześnie OTOMOTO przypomina, że to właśnie na tej platformie – największej w Polsce bazie ogłoszeń motoryzacyjnych – każdy może znaleźć auto dopasowane do swoich potrzeb: nowe lub używane.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 307 razy
MADOGZ wzmacnia zespół i nagradza talenty

Julia Trepkowska objęła stanowisko Senior Account Executive, a Julia Zajączkowska zasiliła dział Content Marketingu na stanowisku Content Marketing Managera. Zmiany mają na celu dalsze wzmocnienie kompetencji zespołu MADOGZ i utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów agencji. 

18.03.2025 | Personalia | przeczytano: 341 razy
Prawdziwe Historie w kampanii OTOMOTO

OTOMOTO prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Prawdziwe Historie”. To wyjątkowy koncept wideo, który w 2021 roku stał się viralem w mediach społecznościowych, zdobywając miliony wyświetleń i kilka tysięcy reakcji. W tym sezonie świątecznym kampania wraca z jeszcze większym rozmachem - “Prawdziwą historię” prosto z ogłoszenia na OTOMOTO będzie można poznać m.in. za pośrednictwem radia, telewizji, a kadry ze spotu będą widoczne na billboardach i przystankach autobusowych i tramwajowych w całej Polsce. Po raz kolejny działania będą wspierane także w internecie. 

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 560 razy
Konkurs konsumencki w kampanii „20 lat Otomoto”

OTOMOTO zaczyna wielkie świętowanie swojego 20-lecia. Dwie dekady temu marka zaczęła rewolucjonizować polski rynek automotive i przenosić handel samochodami z giełd do internetu. W ramach obchodów 20-lecia OTOMOTO zaplanowało szereg inicjatyw skierowanych zarówno do kupujących, jak i sprzedających samochody. Pierwszym elementem celebracji będzie 10. edycja Olsztyn Green Festiwalu, gdzie marka przygotuje specjalną strefę dla uczestników wydarzenia.

09.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Madogz wchodzi w eventy

MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.

24.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 645 razy
„Prawdziwe historie” OTOMOTO w kampanii 360

“Najważniejsze to dobrać załogę” - tak ponad 20 lat sukcesów swojej firmy na rynku motoryzacyjnym podsumowuje Stefan Lis - założyciel rodzinnego przedsiębiorstwa Auto Centrum Lis. Bohaterowie najnowszych “Prawdziwych historii” OTOMOTO wspominają zmiany na rynku motoryzacyjnym, które zaszły od początku ich działalności w branży. Biznes, który zaczynał się na kaliskiej giełdzie samochodowej, dziś jest prowadzony przez kolejne pokolenie rodziny, które zatrudnia w swoich salonach ponad 300 osób. Ogólnopolski zasięg działań firmy umożliwia współpraca z OTOMOTO, które doceniło wysoką jakość jednego z ogłoszeń dealera, przyznając nagrodę Grand Prix w konkursie dla profesjonalnych sprzedających na platformie: “Liderzy Jakości OTOMOTO”. 

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 689 razy
Zmiany w strukturze Madogz

Do zespołu agencji MADOGZ dołączył Mateusz Polkowski, który objął stanowisko Account Directora. Aleksandra Rekowska awansowała na pozycję PR Account Directora.

18.03.2024 | Personalia | przeczytano: 927 razy
Madogz zajmie się obsługą DKV Mobility

Agencja MADOGZ wygrała międzynarodowy przetarg organizowany przez DKV Mobility na obsługę ramową polskiego oddziału. Od początku 2024 roku do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa w zakresie public relations, w tym stworzenie i realizacja długofalowej strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego oraz relacje z mediami.

11.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 998 razy
Otomoto rusza z internetową kampanią kierowaną do młodych kierowców

Każdy kierowca ma z pierwszym, własnym samochodem masę wspomnień. To symbol samodzielności i niezależności, ale też… nieustannej walki z problemami mechanicznymi. Problemy te są wpisane w charakter samochodu, który zazwyczaj jest dość wiekowy i docelowo ma pomóc w nabraniu doświadczenia w prowadzeniu. Auto przejściowe, które wybacza zadawane mu rysy i obtarcia. Jego użytkowanie może jednak sprawiać masę kłopotów i wytwarzać w kierowcy uciążliwe, niecodzienne nawyki… Te właśnie nawyki, zupełnie niezwiązane ze stylem, ale z wygodą prowadzenia - lub właśnie jej brakiem, wykorzystało OTOMOTO w kampanii skierowanej do młodych kierowców.

20.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 672 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764