logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od kuchni: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy

Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego jubileuszowego upominku.

17.04.2024 | przeczytano: 408 razy
Od kuchni production - nowy dział w ofercie Od kuchni

Od kuchni, wyspecjalizowana grupa kreatywna na polskim rynku, ogłasza uruchomienie nowej linii działalności – Od kuchni production. Od kilku lat działa na rynku, oferując kompleksowe usługi kreatywne, a teraz wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne sesje fotograficzne i nagrania wideo dla branży spożywczej, HoReCa oraz szeroko pojętego lifestylu.

08.04.2024 | przeczytano: 403 razy
Poradnik foodowych sesji zdjęciowych i nagrań na 2024 rok

Koniec roku to nie tylko czas podsumowań, ale także snucia planów na kolejne kwartały. Specyfika branży produkcyjnej, a także marketingu foodowego bywa niekiedy zaskakująca i w momencie, gdy my zatopieni jesteśmy w szampańskiej zabawie sylwestrowej, twórcy planują już walentynkowe, a nawet wielkanocne zdjęcia. Jak przygotować się na 2024 rok i kiedy spodziewać się rabatów? Przedstawiamy porady ekspertów.

03.01.2024 | przeczytano: 1721 razy
Zdjęciowe studio kulinarne – jak stworzyć je od A do Z?

Instagramowa kuchnia, estetyczna tapeta, oryginalne dodatki. To jednak nie wszystko, by stworzyć profesjonalne studio kulinarne. Jaka przestrzeń jest niezbędna, by powstało studio? Czy coś w jego wnętrzu jest atrapą? Jaki błąd może sprawić, że cała inwestycja będzie do niczego? Poznaj case study warszawskiego Studia Co Nieco i dowiedz się, gdzie najczęściej popełniane są błędy!

13.12.2023 | przeczytano: 790 razy
Agencja Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

Specjalizująca się w sektorze food, agencja kreatywna Od kuchni, od grudnia 2023 r. rozpoczęła współpracę z Gan bei, międzynarodową siecią restauracji oferującą kuchnię azjatycką. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.

11.12.2023 | przeczytano: 425 razy
Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny

Warszawska agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek z sektora food, obchodzi w tym roku swój jubileusz. 5-lecie istnienia firmy zbiegło się z pierwszą rocznicą powołania projektu Food and Design – flagowej inicjatywy agencji, skierowanej do przedstawicieli branży spożywczej, FMCG i HoReCa.

23.10.2023 | przeczytano: 456 razy
Polska artystka zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia

Moc kolorów, kwiatów i kształtów, która przywołuje fale pozytywnych emocji i oddaje ducha pierwszych, wakacyjnych dni w sadzie – tak wygląda nowa odsłona Ovocnie, autorskiej linii prezentów marki Nobilia. Za projekt odpowiada ceniona ilustratorka, Anna Rudak.

18.08.2023 | przeczytano: 481 razy
Premiera linii sugarfree w polskiej branży słodyczy reklamowych

Po raz pierwszy w Polsce możemy mówić o bezcukrowej, personalizowanej czekoladzie stworzonej dla rynku B2B. Choć pastylki czy gumy sugarfree to standard na rynku słodyczy reklamowych, to polski producent – SLODKIE – postanowił pójść o krok dalej. W całej linii, poza rewolucyjną czekoladą, znajdziemy też karmelki, lizaki czy ciasteczka w wersji bez cukru.

29.06.2023 | przeczytano: 508 razy
Topsellers w branży słodyczy reklamowych

Czerwiec to moment, gdy podsumowujemy ostatnie sześć miesięcy w biznesie i wyciągamy wnioski na kolejne kwartały. SLODKIE, producent słodyczy reklamowych, wskazał, jakie produkty cieszyły się największą popularnością w Polsce i Europie oraz które będą królować w drugiej części roku. Czy inflacja mocno dotknęła branżę słodyczy reklamowych? Znamy opinię CEO firmy SLODKIE.

19.06.2023 | przeczytano: 565 razy
Agencja Od kuchni wprowadza na rynek markę Id POS

iD POS, nowy gracz na rynku oprogramowania dla gastronomii, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.

29.03.2023 | przeczytano: 1042 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764