logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ofeminin.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14

W październiku TVN Warner Bros. Discovery osiągnął udział na poziomie 24,7% w grupie komercyjnej – został tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych na polskim rynku. Stacja TVN (SHR: 9,7%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. Był to także udany miesiąc dla kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – stacja TVN24 dominowała nad innymi stacjami newsowymi w grupie 4+ oraz 16-49 z udziałem na poziomie odpowiednio 5,7% oraz 3%. Stacja TVN24 BiS (SHR: 0,6%) osiągnęła najwyższy w swojej historii wynik oglądalności w październiku w grupie wszystkich widzów i zanotowała 33,3% wzrost widowni rok do roku. TVN Style potwierdziło swoją pozycję lidera kanałów o tematyce lifestyle z 0,5% udziału w rynku w widowni komercyjnej. Grupa mediowa odniosła sukces również w digitalu. W październiku niezwykłą popularnością cieszyły się jesienne nowości w ofercie HBO Max oraz Playera. Portal tvn24.pl był liderem wśród witryn telewizji informacyjnych.

11.11.2022 | przeczytano: 325 razy

Ofeminin.pl, Forbes Women, Onet Kobieta wraz z partnerem strategicznym UN Global Compact tworzą Bazę Ekspertek wspierającą inicjatywę EqualVoice, której celem jest zwiększenie widoczności kobiet w polskich mediach. Baza Ekspertek jest kontynuacją akcji #nieczekam107lat, zainaugurowanej przez serwis Ofeminin.

29.07.2022 | przeczytano: 656 razy

Podczas Gali Ofeminin Influence Awards 2022 ogłoszono wyniki plebiscytu, w którym użytkownicy wybierają ulubione influencerki w następujących kategoriach: Beauty, Equality, Well-Being oraz Power Voice. Zwyciężczyniami tegorocznej edycji zostały: Weronika Jaguś, Ciepłe Skarpety, W krainie składów, Ewa Farna, Hania Es, Chujowa Pani Domu, Aborcyjny Dream Team, Jola Szymańska, Iga Świątek, Kisielle, Siostry Ugonoh oraz Janina Daily.

24.06.2022 | przeczytano: 1030 razy (komentarzy: 1)

Karolina Kaja Gołuchowska z początkiem marca 2022 r. obejmie stanowisko redaktorki naczelnej Ofeminin. Zastąpi na tym stanowisku Martynę Wyrzykowską, która odeszła z firmy. W październiku 2021 r. nowo utworzone stanowisko head of business&product Ofeminin objęła Izabela Bielecka-Gnaś.

18.02.2022 | przeczytano: 601 razy

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI), Onet zdobył pierwsze miejsce wśród stron głównych portali – sama strona główna Onetu w minionym miesiącu zyskała 13,51 mln użytkowników. Serwis Onet Sport odwiedziło 8,18 mln internautów, co w grudniu 2021 r. dało mu pozycję lidera wśród sportowych serwisów internetowych. Status lidera w swoich kategoriach mają też Medonet.pl, Business Insider Polska, Plejada.pl oraz Onet Podróże.

07.01.2022 | przeczytano: 569 razy

„Tak Mamy” to nie tyko podcast o macierzyństwie – autorki Martyna Wyrzykowska, redaktorka naczelna Ofeminin.pl i Natalia Hołownia, dziennikarka, autorka książek „Jak być paryżanką w Polsce” i „Modna Polka”, miłośniczka kina, literatury i mody, skupiają się na relacji mamy z dzieckiem, ale też na relacji mam z innymi mamami oraz na przeżyciach kobiet związanych z zachodzeniem lub niezachodzeniem w ciążę.

26.11.2021 | przeczytano: 346 razy

Pod wspólnym hasłem #20milionówpowodów na portalu Onet.pl oraz w serwisach: Onet Kobieta, NOIZZ, Ofeminin.pl, Plejada oraz Medonet, a także w Forbes Women będą się pojawiać artykuły, materiały redakcyjne i analizy, poświęcone m.in. sytuacji kobiet, planowaniu rodziny oraz sytuacji medycyny prenatalnej w Polsce.

12.11.2021 | przeczytano: 363 razy
#RówniTeraz – akcja Ofeminin.pl i Forbes Women

Akcja #równiteraz to kolejny etap, po inicjatywie #nieczekam107lat, kampanii poświęconej uświadamianiu problemu nierówności płci. Przez 8 miesięcy Ofeminin.pl oraz Forbes Women będą podpowiadać i odnajdywać z gronem ekspertów, rozwiązania niwelujące nierówności w życiu prywatnym i zawodowym; w sierpniu – nierówność w przywództwie, we wrześniu – nierówność w pracy, w październiku – nierówność w seksie.

06.08.2021 | przeczytano: 659 razy

Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali Ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, Forbes Women oraz UN Global Compact.

07.05.2021 | przeczytano: 452 razy

Ofeminin.pl umacnia swoją pozycję jako lider serwisów kobiecych w Polsce. Według danych Gemius/PBI w sierpniu miał 4,25 mln RU. Serwis opiera swoją strategię na idei siostrzeństwa – wspieraniu kobiet przez kobiety i poruszaniu jeszcze większej liczby ważnych dla nich tematów.  Na łamach Ofeminin pojawiły się nowe cykle wydawnicze poświęcone emocjom, zdrowiu fizycznemu i psychicznemu oraz doświadczeniom macierzyńskim.

02.10.2020 | przeczytano: 410 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764