logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oferteo.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Oferteo na co dzień łączy firmy świadczące usługi w różnych kategoriach z klientami, jednak w obliczu wojny w Ukrainie i chęci trwałego wsparcia uchodźców udostępnia swoją platformę w celu stworzenia im szansy na legalne znalezienie pracy w Polsce. W ramach projektu „Oferteo Praca” potencjalni pracodawcy mogą bezpłatnie zgłosić chęć zatrudnienia pracownika z Ukrainy bezpośrednio na praca.oferteo.pl. Propozycja skierowana jest przede wszystkim do 500 tys. przedsiębiorców współpracujących z Oferteo, ale dopuszcza składanie ofert przez podmioty i osoby fizyczne niezainteresowane świadczeniem usług związanych z podstawową działalnością platformy, a które chcą zatrudnić obywatela Ukrainy. Na platformie dostępna jest funkcja automatycznego tłumacza oraz przydatne dokumenty i dwujęzyczne wzory umów.

16.05.2022 | przeczytano: 157 razy
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding

Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług. Wprowadzona zmiana nawiązuje również do obecnych atrybutów samej platformy: pomocna, przydatna, szybka i łatwa w obsłudze, które zostały wyróżnione przez respondentów w  ankiecie Oferteo.

17.01.2022 | przeczytano: 360 razy
Firmy chcą stron www przystosowanych do smartfonów

Firmy coraz częściej zlecają specjalistom kompleksowe wykonanie dedykowanej strony internetowej. Powinna ona pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i posiadać formularz kontaktowy. Widoczna jest też świadomość wzrostu ruchu mobilnego w internecie – 57% poszukujących wykonawcy strony www interesuje się wersją na urządzenia mobilne  – wynika z analizy serwisu Oferteo.pl.

22.08.2019 | przeczytano: 469 razy
Strona WWW: Czego klienci oczekują od projektanta i wykonawcy?

Firmowa strona www powinna mieć wersję na urządzenia mobilne, pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i zawierać formularz kontaktowy – wynika z analizy serwisu Oferteo.pl. Co ciekawe, w odróżnieniu od wyników poprzednich edycji badania, przedsiębiorcy częściej zlecają wykonawcom przebudowę już istniejącej strony niż zaprojektowanie od początku całkowicie nowej.

20.09.2018 | przeczytano: 1119 razy
Lead generation – jak pozyskać klienta przez internet

Pozyskiwanie potencjalnych klientów, zainteresowanych usługą bądź produktem oferowanym przez firmę, to kluczowy element dla wielu z nich – niezależnie od wielkości czy branży. Wśród wielu narzędzi marketingowych służących do zdobywania nowych klientów na uwagę zasługuje tzw. lead generation.

26.09.2017 | przeczytano: 687 razy
Siła rekomendacji - jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż

Według raportu firmy badawczej PWC 55% Polaków kupuje towary bądź usługi przez internet. Co więcej, spośród pozostałych, którzy dokonują transakcji offline, aż 43% sprawdza przed podjęciem ostatecznej decyzji opinie w sieci na temat poszukiwanego produktu lub usługi.

13.06.2017 | przeczytano: 666 razy
Mobile jest ważny – raport Oferteo.pl o firmowych stronach www

Dobrze zaprojektowana, użyteczna i funkcjonalna strona internetowa to podstawa dla prowadzenia biznesu. Firmy już nie traktują stron www wyłącznie jako okna wystawowego, w którym prezentowane są produkty i usługi.

21.03.2017 | przeczytano: 458 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764