logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Old Spice: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Nowe osoby w dziale Creative Studio Liquidthread

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread, którym zarządza Piotr Długołęcki, Creative Studio Director, dołączyli Agnieszka Soczewka, Senior Art Director i Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer.

23.02.2022 | przeczytano: 1118 razy

Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym i wyłącznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021.

24.05.2021 | przeczytano: 338 razy
Kampanie reklamowe w grach

Gaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. Tworzenie aktywacji wokół transmisji esportowych, współprace z gamingowymi influencerami czy dedykowane formaty są dość znaną i bardzo skuteczną metodą łączenia marek z gamingiem. Jednak, by dotrzeć prezycyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto starać się osiągnąć złoty środek we współpracy na linii marka vs świat gier - czyli pojawić się w samej grze.  

25.02.2021 | przeczytano: 1289 razy
Kampania P&G „Lead with Love”

Kampania „Lead with Love” to kontynuacja światowych wysiłków P&G na rzecz społeczności lokalnych, równości i integracji oraz ochrony środowiska prowadzonych przez firmę od wielu lat.

23.12.2020 | przeczytano: 657 razy

Koncern Procter & Gamble, producent kosmetyków i środków higieny osobistej i właściciel wielu znanych marek do pielęgnacji, w drodze przetargu wybrał agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny 12 marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne, działające na 10 rynkach CE.

21.12.2020 | przeczytano: 709 razy
Kampania Old Spice ze Srebrem na MIXX Awards Europe 2020

MIXX Awards Europe to coroczny plebiscyt, którego celem jest wyróżnienie europejskich liderów, tworzących niekonwencjonalne kampanie digitalowe. W tegorocznej edycji po raz pierwszy pojawiła się kategoria Games&Esports, w której jury nagrodziło srebrną statuetką projekt marki Old Spice (Procter&Gamble) opracowany przez agencję gamingową Fantasyexpo oraz Mediacom Warszawa.

11.06.2020 | przeczytano: 1178 razy

Aż 10 statuetek zdobyły polskie kampanie w prestiżowych konkursach MIXX Awards Europe i Research Awards 2020, organizowanych przez IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy, międzynarodowe jury nagradza te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. W tym roku innowacyjność i kreatywność Polaków zdobyły szczególne uznanie na forum europejskiej branży reklamowej. 470 307 (6)

08.06.2020 | przeczytano: 745 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 1289 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 1192 razy
Kampania Old Spice zwycięzcą Polish Esport Awards 2018

Kampania marki Old Spice pt. „Wejdź na zapachnisty level”, stworzona przez dom mediowy MediaCom w ścisłej współpracy z agencją gamingową Fantasy Expo oraz Procter&Gamble, zwyciężyła w plebiscycie Polish Esport Awards 2018 organizowanym przez Ringier Axel Springer oraz redakcję Esportmania.pl.

26.02.2019 | przeczytano: 942 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764