logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olej Wielkopolski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Agencja Adheads zmienia identyfikację wizualną i uspójnia nazewnictwo

Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, agencja opracowała nową identyfikację wizualną zgodną z nową strategią komunikacji wyrażoną w angielskim claimie „thinking ahead”. To krótkie zdanie wyraża ambicje zarówno strategii rozwoju, jak i osobowości zespołu, który tworzy Adheads.

28.06.2023 | przeczytano: 877 razy
Finecast rozbudowuje zespół

Szymon Lipiński objął stanowisko Client Engagement Directora w Finecast, agencji wyspecjalizowanej w addressable TV, należącej do GroupM. Do polskiego zespołu Finecast dołączył też Paweł Sikorski, jako Finecast Executive (GroupM).

23.05.2023 | przeczytano: 619 razy
Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.

05.12.2022 | przeczytano: 559 razy
Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych

Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.

16.11.2021 | przeczytano: 958 razy
Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.

12.10.2021 | przeczytano: 403 razy
Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim: kampania marki Olej Wielkopolski

Marka Olej Wielkopolski rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim”. Ma ona na celu zwiększenie areału żerowisk tego gatunku w naszym kraju oraz prowadzenie edukacyjno-badawczych działań na rzecz tego gatunku. Projekt jest realizowany przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, a jego Ambasadorem został Damian Kordas - zwycięzca IV edycji programu Masterchef, student weterynarii.

14.09.2018 | przeczytano: 825 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764