logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olmeka Creation House: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Olmeka Creation House wspiera marketingowo Viva! Mobile

Olmeka Creation House podpisała umowę z Viva! Mobile, nowym operatorem telefonii komórkowej uruchomionym przez Fundację Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt "Viva!”. Agencja zajmie się kampanią reklamową telefonii oraz bieżącymi działaniami marketingowymi na rzecz tego przedsięwzięcia.

19.03.2020 | przeczytano: 230 razy
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” w kampanii Viva!mobile

„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt! Kampania została stworzona oraz jest realizowana przez agencję Olmeka Creation House.

18.02.2020 | przeczytano: 263 razy

Olmeka Creation House wygrała przetarg na przygotowanie raportu rocznego firmy Budimex. Spółka ta jest od 1995 roku notowana na warszawskiej GPW, a od roku 2011 wchodzi w skład indeksu RESPECT – najbardziej odpowiedzialnych spółek giełdowych.

13.02.2020 | przeczytano: 93 razy
Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.

17.01.2020 | przeczytano: 444 razy
Olmeka Creation House wygrała przetarg na kampanię dla Gdańska

Olmeka Creation House wygrała w listopadzie przetarg zorganizowany przez Urząd Miejski w Gdańsku przy współpracy z fundacją KOTangens, na kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami. Kampania obejmie outdoor oraz social media, potrwa od 23 grudnia do 20 stycznia.

20.12.2019 | przeczytano: 536 razy
Olmeka przygotowała dla Soplicy koncept „Sielskie Wesele”

Pełen bar z obsługą barmańską, a dodatkowo 150 butelek Soplicy Szlachetnej mogą zagościć na przyjęciach weselnych zwycięzców nowego konkursu konsumenckiego Soplicy. Konkurs „Wesele z Soplicą” potrwa do 18 maja, a jego trzej zwycięzcy będą mogli skorzystać z obsługi Soplicy na swoich weselach organizowanych od 1 czerwca do końca roku 2019.

06.05.2019 | przeczytano: 482 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zmieniaj dietę, nie klimat - kampania Proveg

W dniach 2-14 grudnia w Katowicach odbywa się konferencja ONZ w sprawie zmian klimatu - COP24. ProVeg bierze udział w wielu wydarzeniach podczas konferencji i wzywa do zajęcia się przemysłową hodowlą zwierząt jako zagrożeniem dla klimatu. Masowa hodowla zwierząt odpowiada globalnie za ok. 14,5% emisji gazów cieplarnianych wynikających z ludzkiej aktywności. Jest jeszcze wiele do zrobienia w kwestii poprawy świadomości tego palącego problemu – z ponad 200 oficjalnych „imprez towarzyszących” na COP24, bardzo niewiele zajmuje się tematem żywienia.

05.12.2018 | przeczytano: 371 razy

Olmeka Creation House od stycznia zadba o kanały social media marki Atlantic – agencja wygrała przetarg na obsługę tego brandu w internecie.

17.01.2017 | przeczytano: 264 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764