logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 74
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji największych firm z 10 sektorów gospodarki. Projekt prowadzony przez agencję On Board Think Kong swoim patronatem objęły Konfederacja Lewiatan i Uniwersytet Warszawski.

23.01.2020 | przeczytano: 221 razy
Metlife prowadzi rekrutację. Kampanię wspiera OBTK

Znalezienie odpowiednich pracowników to wyzwanie, przed którym staje większość przedsiębiorców. Pracodawca powinien dopasować się do przyzwyczajeń potencjalnych kandydatów – być tam, gdzie oni. Gdzie zatem efektywnie szukać i jak powinna wyglądać rekrutacja? On Board Think Kong prowadzi kampanię rekrutacyjną dla MetLife w mediach społecznościowych.

21.01.2020 | przeczytano: 183 razy

Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital? Lewiatan, UW i OBTK przebadają dyrektorów komunikacji.

18.11.2019 | przeczytano: 183 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.

13.11.2019 | przeczytano: 345 razy
On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

Do zespołu On Board Think Kong dołączył Mariusz Salach, wcześniej współpracujący z VKNGS. Obejmując stanowisko Graphic Designera, wzmocnił dział kreacji.

04.11.2019 | przeczytano: 129 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z HANDEN, dostawcą energii elektrycznej i gazu dla firm. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji firmy w serwisie LinkedIn.

07.10.2019 | przeczytano: 139 razy

Zespół PR On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą STADA Poland – częścią koncernu farmaceutycznego STADA AG. Agencja odpowiada w Polsce za komunikację wyników badania oraz raportu firmy „The Future of Your Health”.

26.08.2019 | przeczytano: 512 razy

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Brother – światowym dostawcą i producentem drukarek, rozwiązań dla biznesu i domu, w tym urządzeń elektronicznych oraz maszyn do szycia. Do działań agencji należeć będzie zarządzanie kanałami social media marki na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej.

12.08.2019 | przeczytano: 131 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 925 razy

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.

29.07.2019 | przeczytano: 104 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 74)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764