logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 162
SM News bezpłatnie od OBTK

Agencja On Board Think Kong (OBTK) uruchomiła „SM News” – w pełni zautomatyzowany, otwarty dla wszystkich serwis informacyjny, który każdego ranka w kilka minut pozwala zrozumieć, jak zmiany w mediach społecznościowych kształtują globalny rynek informacji i świat biznesu.

23.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 47 razy
Hamelin poszerza współpracę z agencją OBTK

Agencja On Board Think Kong (OBTK) rozbudowuje partnerstwo z firmą Hamelin, przejmując kompleksową obsługę komunikacyjną dwóch kolejnych marek: Pelikan i Herlitz.

12.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 339 razy
Ponad 1/3 użytkowników wyżej ceni odpowiedzi AI niż z wyszukiwarki

Polscy internauci coraz chętniej szukają odpowiedzi używając „chat-botów AI”. Tylko 26% użytkowników deklaruje, że w ogóle nie korzysta do pozyskiwania informacji z popularnych modeli AI (chatGPT, Deepseek itd.). Jednocześnie ponad połowa (51%) osób, którym zdarza się używać do pozyskiwania informacji modeli AI uważa, że uzyskiwane rezultaty są bardziej satysfakcjonujące niż te z klasycznej wyszukiwarki Google., a jedynie 11 % jest przeciwnego zdania. To główny wniosek z ogólnopolskiego badania przygotowanego przez agencję On Board Think Kong (OBTK).

04.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 619 razy
On Board Think Kong dla Biocodex

Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z firmą Biocodex przy realizacji kolejnych edycji Konkursu Biocodex Microbiota Foundation. Projekt jest skierowany do środowiska naukowego i badaczy mikrobioty, ma na celu wyłonienie najlepszych projektów badawczych, które przyczynią się do pogłębienia wiedzy o mikroorganizmach.

21.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 338 razy
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn

Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych jakie oferuje im Linkedin.

14.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 329 razy
Postrzeganie kandydatów w wyborach prezydenckich wg On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong przedstawia wyniki nietypowego badania opinii społecznej, przygotowanego we współpracy z SW Research, w którym Polacy porównywali kandydatów w wyborach prezydenckich do kategorii samochodów. W przeprowadzonej ankiecie poproszono uczestników o wskazanie, z jakim typem auta (od luksusowych sedanów aż po rodzinne, hybrydowe kombi) najbardziej kojarzy im się każdy z kandydatów.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 306 razy
Potencjał marketingowy rocznicy koronacji Chrobrego

Wyjątkowa okazja, zmarnowany potencjał? Wg 75% Polaków rocznica koronacji Chrobrego to dobra okazja do promocji kraju – wynika z badania agencji komunikacyjnej On Board Think Kong.

08.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 506 razy
AI, spadek wiarygodności i rosnące koszta współpracy z influencerami

W dobie dynamicznego rozwoju AI i coraz wyższych stawek za współpracę z twórcami internetowymi, kluczem do sukcesu staje się budowanie długotrwałych, autentycznych relacji z influencerami, zamiast krótkoterminowych kampanii opartych wyłącznie na zasadach komercyjnych. W najnowszym raporcie OBTK i SW Research 49% marketerów przewiduje, że w przyszłych latach będziemy obserwować wzrost komercyjnych współprac influencerów (i w efekcie spadek ich wiarygodności) oraz wzrost kosztów i oczekiwań finansowych (44%), stawiając pod znakiem zapytania rentowność całych kampanii. Interesującą niewiadomą w kontekście ryzyka, wskazywaną przez 35% firm jest rozwój AI, a dokładniej wszelkiego rodzaju deepfake'ów i potencjalnego fałszowania treści przez influencerów.

06.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 374 razy
Skandale influencerów zagrożeniem dla marek

Influencer Marketing - inwestycja na granicy hazardu? Skandale, wysokie koszty i brak autentyczności to największe ryzyka - wynika z najnowszego raportu On Board Think Kong i SW Research.

20.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 463 razy
EIT Health Innostars przedłużyło umowę z agencją OBTK

Agencja OBTK będzie pracować przez kolejny rok dla EIT Health Innostars. Współpraca obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.

18.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 162)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764