logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 88
On Board Think Kong PR-owo dla Hoya Lens

Agencja OBTK rozpoczyna obsługę Public Relations firmy Hoya Lens Polska - jednego z wiodących światowych producentów soczewek okularowych.

26.10.2020 | przeczytano: 112 razy
Joanna Trakul dołączyła do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączyła Joanna Trakul na stanowisko konsultanta w dziale komunikacji korporacyjnej.

12.10.2020 | przeczytano: 119 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła pracę dla firmy OTIS, jednego z największych na świecie producentów urządzeń dźwigowych.

25.08.2020 | przeczytano: 304 razy
On Board Think Kong wspiera komunikacyjnie Tarczę Finansową PFR

Polski Fundusz Rozwoju powierzył komunikację interaktywną oraz wsparcie public relations akcji „Solidarni Zwyciężymy” agencji OBTK. Akcja jest realizowana w ramach wsparcia programu pomocowego Tarcza Finansowa PFR, z którego skorzystało ponad 345 tys. polskich przedsiębiorstw.

19.08.2020 | przeczytano: 402 razy
Znamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020

Przewodniczącą Jury XVIII edycji Złotych Spinaczy została Małgorzata Mejer z Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).

18.08.2020 | przeczytano: 470 razy

Agencja od lipca b.r. rozpoczęła współpracę z firmą Hoya Lens Poland, jednego z wiodących producentów soczewek okularowych.

11.08.2020 | przeczytano: 189 razy

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, za których realizację odpowiadała agencja On Board Think Kong. Kampania dla L'Oréal Polska prowadzona w ramach projektu „For Women in Science” zdobyła statuetkę „Best Science Integrated Ad Campaign”. Kampania dla NN Investment Partners zwyciężyła w 2 kategoriach: „Best Financial Services Online Campaign” i „Best Investment Online Campaign”.

17.04.2020 | przeczytano: 434 razy
Lewiatan komunikacyjnie z On Board Think Kong

Największa sieć franczyzowa i trzecia co do wielkości sieć handlowa w Polsce – Lewiatan Holding S.A., powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK).

17.03.2020 | przeczytano: 289 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę Public Relations z Warbud SA – jednym z czołowych generalnych wykonawców w Polsce.

13.03.2020 | przeczytano: 368 razy

Polacy nie mają świadomości, czego powinni oczekiwać od doradcy ubezpieczeniowego przy wyborze ubezpieczenia na życie – wynika z badania MetLife, przeprowadzonego w ramach startującej właśnie kampanii „Dobry agent. Dobry doradca”. Jedynie co czwarty ankietowany oczekuje, że agent zainteresuje się jego sytuacją osobistą. Tymczasem to, na jakim etapie życia obecnie jesteśmy, zarówno zawodowo, jak i prywatnie – jest kluczowe przy wyborze najlepiej dopasowanej oferty. „Dobry agent. Dobry doradca” ma uświadomić, jak ważna jest rola doradców oraz jak rozpoznać takiego, który pomoże nam dobrze zadbać o bezpieczeństwo finansowe.

03.03.2020 | przeczytano: 190 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 88)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764