logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OneDayMore: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Onedaymore wprowadza ekologiczne opakowania uzupełniające typu Refill

Znana konsumentom tuba, w której sprzedawane są owsianki, granole i musli OneDayMore od teraz może być używana wielokrotnie! Do sprzedaży internetowej trafiły właśnie opakowania zastępcze – torebki typu refill, które umożliwią ponowne napełnianie pustej tuby mieszankami śniadaniowymi. Celem jest minimalizowanie ilości odpadów wprowadzanych do środowiska.

14.01.2022 | przeczytano: 205 razy
Rusza kampania reklamowa Onedaymore „Najlepsze, że bez mięsa!”

Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce.  22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia spożycia mięsa na rzecz, w 100% roślinnych,  zamienników na bazie grochu.

22.11.2021 | przeczytano: 336 razy

Po polskim sukcesie OneDayMore i ustaleniu silnej pozycji w sektorze żywności funkcjonalnej, przyszedł czas, by dać szanse poznania produktów marki także zagranicznym konsumentom. Inauguracja obecności marki za granicą odbywa się poprzez udział w imprezach targowo-wystawienniczych. Uczestnictwo OneDayMore w takich wydarzeniach możliwe jest między innymi dzięki dofinansowaniu pozyskanemu w ramach konkursu Go To Brand.

25.10.2021 | przeczytano: 207 razy
Onedaymore prezentuje nowy logotyp

OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył logotyp. To pierwsza zmiana od początku istnienia firmy (2017). Modyfikacja logotypu służy unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki, która wspiera konsumentów w zdrowym odżywianiu.

29.09.2021 | przeczytano: 371 razy
Trwa letnia kampania #Sniadaniechallenge z Kingą Paruzel

Według szacunków instytutu Badawczego ARC wynika, że aż 54 proc. Polaków poświęca na śniadanie zaledwie 5-10 minut, a w rankingu najchętniej wybieranych produktów „na dzień dobry” od lat królują kanapki. A gdyby tak zamienić nudną kanapkę z serem na pożywne i pyszne musli, owsiankę lub granolę? Do tego zachęca Kinga Paruzel, w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-świadomościowej #SniadanieChallenge marki OneDayMore.

09.07.2021 | przeczytano: 249 razy
Kinga Paruzel ambasadorką marki Onedaymore

Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata.

14.06.2021 | przeczytano: 311 razy

Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing rozpoczęła współpracę z OneDayMore – producentem zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski.

12.05.2021 | przeczytano: 191 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764