logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OneMulti: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2021

Przewodniczącym Jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

18.08.2021 | przeczytano: 535 razy

Boisz się pająków, burz, huraganów, a może pożaru w domu? – PIU pyta Polaków w postach na Facebooku. Izba rozpoczęła kampanię A Ty! #czegosięboisz?, w której zwraca uwagę na lęki Polaków i wskazuje, że te najważniejsze mogą być ubezpieczone. Kampania, która potrwa do 30 września, towarzyszy premierze „Mapy ryzyka Polaków”[1] – rankingu najistotniejszych trosk społeczeństwa i związanych z tym potrzeb ubezpieczeniowych.

20.07.2021 | przeczytano: 177 razy
Rusza kampania reklamowa Xiaomi

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa smartfonów Redmi Note 10 5G. Jak przystało na firmę doby internetu, Xiaomi prowadzi swoje działania głownie w kanałach cyfrowych, w tym wciąż młodym w branży marketingowej TikToku. Mocnym punktem kampanii jest strona wizualna – biorą w niej udział influencerzy i influencerki modowe oraz TikTokerki. Możemy spodziewać się zatem świetnych stylizacji, najnowszych trendów w modzie i urodzie oraz nieszablonowych rozwiązań technologicznych.

06.07.2021 | przeczytano: 271 razy
Złote Spinacze 2020: pełna lista nagrodzonych

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży «Mam Haka na Raka».

13.02.2021 | przeczytano: 675 razy
Złote Spinacze 2020 rozdane

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

29.01.2021 | przeczytano: 370 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

08.10.2020 | przeczytano: 754 razy
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie

Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.

14.09.2020 | przeczytano: 726 razy
Znamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020

Przewodniczącą Jury XVIII edycji Złotych Spinaczy została Małgorzata Mejer z Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).

18.08.2020 | przeczytano: 689 razy
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.

16.04.2020 | przeczytano: 622 razy
Złote Spinacze 2019 rozdane

Znamy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

09.12.2019 | przeczytano: 905 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764