logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 750
Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta

Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.

26.11.2020 | przeczytano: 169 razy

Kampania #WybieramyPrawdę zdobyła Brązowe Effie w kategorii Kultura i rozrywka. Myślą przewodnią kampanii wizerunkowej Onetu jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w Internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego. Na dedykowanej stronie prawda.onet.pl, znalazły się treści redakcyjne przygotowane przez dziennikarzy portalu.

20.11.2020 | przeczytano: 155 razy
Ruszają podcasty premium Ringier Axel Springer Polska

Ringier Axel Springer Polska rusza z emisją podcastów premium. W ofercie programowej audio w listopadzie zadebiutuje m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego.

20.11.2020 | przeczytano: 187 razy
Znamy zwycięzców konkursu Timecode Akcja Animacja 2020

Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień. Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki Ikea.

18.11.2020 | przeczytano: 269 razy
„Na pożarcie w Rock Radiu” - nowy, poranny konkurs już na antenie

Od poniedziałku, 16 listopada br. w specjalnym konkursie Rock Radia można wygrać śniadanie z dostawą do domu. Do zabawy pod hasłem "Na pożarcie w Rock Radiu" słuchacze mogą zgłaszać swoich bliskich, którzy zmierzą się na antenie z serią nietypowych pytań zadawanych przez Jana Bajorka.

16.11.2020 | przeczytano: 188 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce - październik 2020

Pierwsze pięć pozycji w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2020 zajęły kolejno: Onet.pl utrzymujący pierwszeństwo na podium już od równo dwunastu miesięcy, RMF FM z 15% wzrostem liczby powołań w stosunku do września br., Polsat News ze zmianą miejsca z piątego na trzecie (wzrost cytowań prawie o 40%), portal Wp.pl, który zanotował 20% więcej wzmianek niż w ubiegłym miesiącu oraz TVN24 ze skokiem w górę na poziomie 36% – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

10.11.2020 | przeczytano: 421 razy

Ringier Axel Springer Polska, w skład której wchodzi również Esportmania, nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową. Partnerstwo ma na celu zadbanie zarówno o widza esportowego, jak i pozyskiwanie społeczności ściśle niezwiązanej ze sportami elektronicznymi.

06.11.2020 | przeczytano: 98 razy
Kanał Kino Polska Muzyka rusza z kampanią wizerunkową i wprowadza nowe hasło stacji

Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię Kochamy Polską Muzykę, która wzmacnia wizerunek stacji emitującej największe polskie przeboje i wprowadza do komunikacji nowe hasło kanału.

04.11.2020 | przeczytano: 212 razy

W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda.

30.10.2020 | przeczytano: 178 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2020

Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM najbardziej opiniotwórczych polskich mediów we wrześniu miejsce pierwsze zajął portal Onet.pl. Na podium uplasowały się również stacja RMF FM oraz dziennik Rzeczpospolita. W rankingu ogólnym najczęściej cytowanych mediów w Polsce znalazły się również Radio Zet, Puls Biznesu, TVN i Interia.pl.

29.10.2020 | przeczytano: 349 razy
1 2 3
Strona 1/75 (artykułów: 750)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764