logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 315
Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

15.04.2019 | przeczytano: 162 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Onet odwiedziło 17,32 mln internautów, co w marcu dało mu pozycję lidera wśród portali internetowych. Samą stronę główną Onetu w minionym miesiącu odwiedziło 11,13 mln użytkowników.

12.04.2019 | przeczytano: 120 razy
Robert Graczyk redaktorem naczelnym Komputerswiat.pl

Robert Graczyk 1 kwietnia został redaktorem naczelnym serwisu Komputerswiat.pl. Rafał Kamiński, który wcześniej łączył zarządzanie redakcją online oraz magazynu, pozostaje na stanowisku redaktora naczelnego drukowanej wersji Komputer Świata.

05.04.2019 | przeczytano: 109 razy
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio

Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.

20.03.2019 | przeczytano: 124 razy
Badanie: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lutym 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.

15.03.2019 | przeczytano: 152 razy
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w styczniu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w styczniu pierwsze miejsce zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję  zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Niemal połowa wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła właśnie tego zagadnienia.

22.02.2019 | przeczytano: 207 razy
Badanie: Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z Prezydentem RP Andrzejem Dudą oraz doniesieniom dotyczącym podwyżek cen energii i zaangażowaniu o. Rydzyka w stworzenie własnej partii politycznej.

18.01.2019 | przeczytano: 368 razy
„Rozmowy o przyszłości” - nowy program w Onecie

Onet rozpoczął emisję nowego programu pt. „Rozmowy o przyszłości”, cyklu spotkań z polskimi i światowymi pisarzami oraz intelektualistami. 7-odcinkowy program realizuje Festiwal Conrada w Krakowie i Dział Kultury Onetu, a jego autorami oraz prowadzącymi są: Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura oraz Grzegorz Jankowicz, Grzegorz Jankowicz,dyrektor programowy Festiwalu Conrada. Program będzie można oglądać w każdy wtorek i sobotę o godz. 20.00 na Onet.pl oraz na vod.pl (on demand), a także na YouTube i Facebooku.

04.01.2019 | przeczytano: 411 razy
IMM: Onet.pl liderem opiniotwórczości w październiku

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w październiku pierwsze miejsce ponownie zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz RMF FM. Onet.pl zawdzięcza szerokiemu oddźwiękowi w mediach po publikacji zapisów rozmów premiera Mateusza Morawieckiego, które odbyły się w kawiarni Sowa i Przyjaciele.

30.11.2018 | przeczytano: 313 razy
Badanie: W pracy nie rozstajemy się ze smartfonem

Kontakt z mediami rozpoczynamy już w drodze do pracy. W czasie służbowych obowiązków korzystamy ze wszystkich mediów, ale najczęściej z radia i smartfonu. Internet w pracy służy nam do celów prywatnych, głównie do załatwiania bieżących spraw, takich jak zakupy w sieci, ale również randkowania w sieci. Agencja mediowa Starcom publikuje wyniki najnowszego badania z serii HX Study.

27.11.2018 | przeczytano: 248 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 315)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764