logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onkofundacja Alivia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Mindshare Polska wspiera kampanie społeczne

Mindshare Polska podsumowuje działania w ramach dobrych praktyk mediowych. W ostatnich miesiącach agencja, pro bono wsparła kampanię “Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka, a także zaangażowała się w tworzenie kampanii profrekwencyjnej “To Twój Wybór” zachęcającej kobiety do głosowania w nadchodzących wyborach. Działania podjęte przez Mindshare Polska w ostatnim czasie są kontynuacją przyjętej strategii Good Growth i w pełni korelują zwłaszcza z aspektem odpowiedzialnego wykorzystania mediów. Podejście oparte na długoterminowym wzroście biznesowym od kilku już lat tworzy trwały, zdywersyfikowany i zrównoważony ekosystem mediowy wychodzący poza schemat standardów branżowych.

26.10.2023 | przeczytano: 473 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AMS rozszerza współpracę z Onkofundacją Alivia

AMS i Onkofundacja Alivia zawarli porozumienie o długofalowej współpracy. Dzięki temu, już 7 kwietnia w Światowy Dzień Zdrowia, swoją premierę w sieci Digital OOH ma nowa kategoria kontentowa „Zdrowie” - edukująca i promująca prozdrowotne postawy.

06.04.2023 | przeczytano: 472 razy
AMS wspiera walkę z rakiem w 70 miastach Polski

AMS aktywnie włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem – przez cały weekend na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane będą materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia.

03.02.2022 | przeczytano: 452 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764