Mindshare Polska podsumowuje działania w ramach dobrych praktyk mediowych. W ostatnich miesiącach agencja, pro bono wsparła kampanię “Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka, a także zaangażowała się w tworzenie kampanii profrekwencyjnej “To Twój Wybór” zachęcającej kobiety do głosowania w nadchodzących wyborach. Działania podjęte przez Mindshare Polska w ostatnim czasie są kontynuacją przyjętej strategii Good Growth i w pełni korelują zwłaszcza z aspektem odpowiedzialnego wykorzystania mediów. Podejście oparte na długoterminowym wzroście biznesowym od kilku już lat tworzy trwały, zdywersyfikowany i zrównoważony ekosystem mediowy wychodzący poza schemat standardów branżowych.
26.10.2023 | przeczytano: 473 razyAMS i Onkofundacja Alivia zawarli porozumienie o długofalowej współpracy. Dzięki temu, już 7 kwietnia w Światowy Dzień Zdrowia, swoją premierę w sieci Digital OOH ma nowa kategoria kontentowa „Zdrowie” - edukująca i promująca prozdrowotne postawy.
06.04.2023 | przeczytano: 472 razyAMS aktywnie włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem – przez cały weekend na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane będą materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia.
03.02.2022 | przeczytano: 452 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |