logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 46
Marka Cukier Królewski z kampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”

Marka Cukier Królewski zaskakuje nową nazwą i opakowaniem swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się!, w której Cukier Królewski pokazuje, jak prosto żyć w duchu less waste.

09.06.2022 | przeczytano: 852 razy
Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce

Krakowska agencja Open Media znalazła się w czołówce najlepiej ocenianych agencji public relations w Polsce. W niezależnym badaniu Kantar Media satysfakcję z usług agencji oceniali sami klienci. Open Media została najlepiej ocenioną agencją pod względem działań policy i public affairs i stanęła na podium w aż 10 kategoriach.

08.10.2019 | przeczytano: 994 razy
Cukier Królewski w nowej odsłonie

Marka przed wprowadzeniem na rynek nowych opakowań zapytała konsumentów o opinię na temat nowej szaty graficznej. Pytanie brzmiało, czy Cukier Królewski w odświeżonej wersji podoba im się bardziej od obecnego wyglądu i co najbardziej ich w nowych opakowaniach zainteresowało. Liczba pozytywnych odpowiedzi przeszła najśmielsze oczekiwania producenta.

30.09.2019 | przeczytano: 1023 razy
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”

Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy nieużywanych już przedmiotów.

17.07.2019 | przeczytano: 782 razy
Open Media z kontraktem na obsługę Caffè Vergnano

Agencja Open Media Public Relations podpisała umowę na stałą współpracę z najstarszą włoską palarnią kawy - Caffè Vergnano. Wcześniej firmy pracowały ze sobą projektowo.

10.07.2019 | przeczytano: 395 razy
Ikea Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni Pełnej Dobra”

Poupychane po kątach, schowane głęboko w szafach czy piwnicach. Często zupełnie zapomniane. Każdy z nas ma w domu rzeczy, których nie używa. IKEA Kraków zachęca, aby dać im drugie życie. W tym celu stworzyła w krakowskim Forum Wydarzeń „Przestrzeń Pełną Dobra”. Od 16 do 19 maja można tu przynosić przedmioty, które nie są nam potrzebne, a mogłyby służyć innym.

15.05.2019 | przeczytano: 503 razy

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta cukru w Europie.

29.04.2019 | przeczytano: 323 razy
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną

Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.

17.01.2019 | przeczytano: 500 razy
Open Media dla LC Corp

Z początkiem listopada 2018 do grona klientów Agencji PR Open Media dołączyła grupa deweloperska realizująca inwestycje komercyjne i mieszkaniowe - LC Corp S.A. Krakowska Agencja odpowiada za realizację działań informacyjnych i wizerunkowych dla obiektów komercyjnych będących w portfolio spółki, m.in. Arkad Wrocławskich oraz Sky Tower, jednego z najatrakcyjniejszych punktów na biznesowo-turystycznej mapie Wrocławia i Polski.

13.11.2018 | przeczytano: 442 razy
„Apetyt rośnie w miarę mierzenia” – kampania Galerii Bronowice

Galeria Bronowice w humorystyczny sposób promuje jesienno – zimowe kolekcje. Na nośnikach outdoorowych w Krakowie można zobaczyć charakterystyczne dla centrum handlowego key visuale z hasłem „Apetyt rośnie w miarę mierzenia”. Kampania wsparta została działaniami w Internecie oraz public relations.

18.09.2017 | przeczytano: 450 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 46)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764