logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Mobi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

Od początku 2020 roku Newspoint - platforma monitoringu mediów - rozszerza swoją ofertę o kolejne kluczowe źródło - serwis TikTok. Tym samym mocno powiększa globalne pokrycie monitorowanych źródeł, które przekracza już 150 tys. serwisów informacyjnych, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych i 200 stacji RTV z 75 języków i 170 krajów świata. TikTok to platforma wideo dedykowana na urządzenia mobilne, w której aktywnych jest już ponad 500 mln użytkowników na całym świecie. Umożliwia publikację krótkiego, 15 sekundowego materiału wideo.

28.02.2020 | przeczytano: 107 razy
Generacja Z i użytkownicy Tiktoka w Polsce

Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki właśnie obraz użytkownika TikToka wyłania się z najnowszego badania Open Mobi. Agencja digitalowa publikuje najnowsze wyniki raportu dotyczące polskich TikTokerów.

04.02.2020 | przeczytano: 330 razy
Format #Hashtagchallenge na Tiktoku dostępny dla polskich reklamodawców

Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.

16.01.2020 | przeczytano: 256 razy
Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października

TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.

20.09.2019 | przeczytano: 453 razy
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi

Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.

22.08.2019 | przeczytano: 361 razy

Open Mobi wychodzi naprzeciw potrzebie rynku i wprowadza usługę Social Audience. Agencja zapewni jeszcze bardziej precyzyjne dotarcie z reklamą do użytkowników mediów społecznościowych, także w ramach nowych formatów w aplikacji TikTok.

04.07.2019 | przeczytano: 281 razy
Nowe osoby na pokładzie Open Mobi

Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak wzmacniają szeregi działu sprzedaży w Open Mobi. Agencja digitalowa w ramach swoich struktur powołuje też Rich Media Design Studio z Klaudią Uścińską na czele działu graficznego i Katarzyną Romaszewską zawiadującą dziełem web.

13.06.2019 | przeczytano: 599 razy
Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy digital. W połowie maja br. wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek. W Open Mobi – spółce matce, skupiony zostanie trzon technologiczny oraz dział kreacji. Działania Mobehave skoncentrują się na wypracowywaniu silnych produktów w klasycznym mobile. Dawid Wałęga wesprze rozwój firmy na stanowisku R&D Director, a Katarzyna Knecht jako Agency Sales Director.

03.06.2019 | przeczytano: 202 razy
Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty.

15.05.2019 | przeczytano: 418 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764