logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opinion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 59
Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji?

Sarkazm może służyć nie tylko przekazaniu uszczypliwości – dowodzą naukowcy z uczelni INSEAD. Okazuje się, że używanie tego narzędzia w komunikacji interpersonalnej pomaga odbiorcy przyjąć punkt widzenia nadawcy. Staje się on bardziej otwarty na to, co próbuje przekazać nadawca, nawet jeśli wywołuje to w nim poczucie winy lub zażenowania. To odkrycie może być szczególnie cennym spostrzeżeniem dla języka biznesu i reklamy. 

16.01.2024 | przeczytano: 1408 razy
Black Friday w dobie inflacji

Ostatnie dni listopada, jak co roku, będą pod znakiem promocji cenowych z okazji Black Friday i Cyber Monday. Ilu z nas skorzysta z atrakcyjnych rabatów oferowanych przez sklepy w tych dniach, jaki budżet przeznaczymy na takie zakupy i jak na nasze plany wpłynie inflacja? Na te i więcej pytań odpowiada badanie, które kolejny rok z rzędu przeprowadził PAYBACK.

14.11.2022 | przeczytano: 293 razy
Polak na (drogich) zakupach

Prawie 90% respondentów najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll odczuło w ostatnim czasie inflację. Jak radzimy sobie w czasach galopujących cen, z czego jesteśmy w stanie zrezygnować, aby zaoszczędzić i jakie strategie zakupowe wdrażamy?

05.09.2022 | przeczytano: 1032 razy
Powrót do szkoły i biura

Druga połowa wakacji to ostatni dzwonek, aby rozpocząć przygotowania do nadchodzącego nowego roku szkolnego. Ile na wyprawkę dla swoich dzieci wydamy tym razem? Gdzie najchętniej kupujemy artykuły szkolne i jak na tę kategorię zakupów wpływa pandemia? Według najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, COVID-19 nie rzutuje na nasze plany zakupowe w kontekście artykułów szkolnych. Jednocześnie jednak obawiamy się ewentualnego powrotu zdalnego nauczania, a sami, mając do wyboru home office i pracę stacjonarną lub tę w modelu hybrydowym, dość zdecydowanie opowiadamy się za tradycyjnym miejscem pracy.

11.08.2021 | przeczytano: 649 razy
Flaga sektorówka na Pol'and'Rock Festival 2021

Flaga sektorówka to już dziś symbol siły płynącej ze współdziałania, zachęca do odkrywania tego, co łączy ludzi i jednoczy wokół pozytywnych idei. Po raz kolejny SICO Polska razem z drugim fundatorem flagi, firmą Opinion Strefa Druku, zdecydowali się użyczyć flagę na prośbę człowieka-instytucji Jurka Owsiaka, aby zaistniała jednocząc pozytywne idee na Pol'and'Rock Festival 2021, który w tym roku miał miejsce na Lotnisku Makowice- Płoty, 29-31 lipca 2021

03.08.2021 | przeczytano: 1187 razy
Kobiety w PR

BADANIE | Kobiety w PR

Związek Firm Public Relations wraz z firmą badawczą OpinionWay zrealizował badanie, którego celem było zidentyfikowanie problemów i barier, jakie napotykają kobiety pracujące w branży PR. Jak wynika z raportu, zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12%. Jest to wartość dwukrotnie większa w porównaniu do wyników, jakie opublikowano w raporcie „Global Women in PR – Annual Index 2020”. Większość badanych uważa, że udział kobiet w zarządach zwiększa kreatywność firmy oraz pomaga zwiększyć jej produktywność.

08.03.2021 | przeczytano: 465 razy
Jak Polacy wykorzystują Black Friday i Cyber Monday?

Black Friday oraz nadchodzący po nim Cyber Monday to szczególne daty w kalendarzu każdego łowcy promocji. W tym roku przypadają odpowiednio na 27 i 30 listopada. W nowym badaniu PAYBACK Opinion Poll sprawdziliśmy, co kupują Polacy w trakcie tych dni, a także jak dużo wydają na te specjalne zakupy.

25.11.2020 | przeczytano: 539 razy

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych, a tym samym stymulować sprzedaż.

22.05.2020 | przeczytano: 502 razy

Pandemia COVID-19 zdecydowanie zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Jak wynika z badania PAYBACK Opinion Poll, mamy inne podejście nie tylko do częstotliwości robienia zakupów, lecz także płatności za nie i wykorzystywania innych, niż stacjonarne, kanałów dystrybucji. Jakich produktów najczęściej brakuje na sklepowych półkach? Jakie środki bezpieczeństwa są dla nas najskuteczniejsze podczas odbioru zamówień online? Nowe podejście do zakupów sprawdził Program PAYBACK.

15.04.2020 | przeczytano: 271 razy

Instytut Badań Spraw Publicznych należący do Ogólnopolskiej Grupy Badawczej będzie realizować sondaże i prognozy dla Wirtualnej Polski. Pierwsze badanie zostanie zaprezentowane w niedzielę, 22 grudnia, w programie #Newsroom, przygotowywanym we współpracy WP i Polsat News.

20.12.2019 | przeczytano: 488 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 59)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764