logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oppo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej

AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania cross – mediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS.

20.03.2024 | przeczytano: 469 razy
IV edycja Warszawskiego Maratonu Fotograficznego: znamy 12 laureatów

16 października w Pałacu Kultury i Nauki odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów czwartej edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego. W szranki konkursu stanęło ponad 500 uczestników. Fotografowie: amatorzy i profesjonaliści interpretowali 8 tematów – na wykonanie tego zadania mieli 8 godzin. Motywem przewodnim tej edycji były „Zmysły i uczucia”. Podczas gali odbył się wernisaż 3300 zdjęć konkursowych. Wyłoniono 12 laureatów nagród: ośmioro zwycięzców w każdej z ośmiu kategorii, nagrodę specjalną za portret oraz trzy nagrody główne za serię ośmiu zdjęć. Organizatorem wydarzenia jest Green Caffè Nero. Patronem honorowym wydarzenia jest Prezydent M. St. Warszawy.

18.10.2023 | przeczytano: 921 razy

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania klienta grupy IPG Mediabrands realizowana w modelu programatycznym. Realizacja kampanii programmatycznych na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał tego medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność w planowaniu, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym.

29.06.2023 | przeczytano: 601 razy

Komentarz Łukasza Kurasińskiego, Business Development Managera Packaging & Commercial Market w Konica Minolta Business Solutions Polska

26.07.2022 | przeczytano: 727 razy
Nowa kampania programu Smartdom

Ruszyła nowa kampania skierowana do klientów Polsat Box – „Wybierz swoje wszystko” w ramach programu smartDOM. W dwóch spotach telewizyjnych występują m.in. Sanah i Antoni Królikowski. W przygotowanej dla klientów Polsat Box giga ofercie Plus oferuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 30 GB za 30 zł miesięcznie. Do tego dwa nowoczesne telefony 5G do wyboru: Samsung Galaxy A52s 5G lub Oppo Reno5 Z 5G w supercenie.

01.10.2021 | przeczytano: 707 razy
CNN ujawnia plany relacji z otwarcia Expo 2020 w Dubaju

Od piątku, 1 października przez okres sześciu miesięcy stacja CNN – jako oficjalny nadawca – będzie regularnie relacjonowała jedno z najbardziej oczekiwanych promocyjno-gospodarczych wydarzeń roku: Expo 2020, czyli światową wystawę, która po raz pierwszy ma miejsce na Bliskim Wschodzie, w Dubaju.

01.10.2021 | przeczytano: 412 razy
Startuje Vein − nowy dom postprodukcyjny

VEIN zajmuje się kompleksową postprodukcją filmową i reklamową. Założycielami są Dominik Deras (senior colorist Young Colorists United), Piotr Nowicki (senior colorist YCU), Krzysztof Dudek (co-founder & producer YCU) oraz Kuba Kaliciński (CEO agencji Kalicińscy).

06.08.2021 | przeczytano: 773 razy
Szanse na biliony dolarów w ramach pozycjonowania krajów w świadomości

Fortune (Chiny) i Ries Positioning Strategy & Consulting opublikowały pierwszy raport dotyczący globalnej strategii pozycjonowania – „Szanse na biliony dolarów w ramach pozycjonowania krajów: budowanie marek globalnych za pomocą pozycjonowania krajów w świadomości” (ang. „The $ Trillion Opportunities: Building Global Brands with Country Positioning in Mind”) - w Stanach Zjednoczonych.

18.12.2020 | przeczytano: 491 razy

Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.

01.04.2020 | przeczytano: 516 razy
Koronawirus a rynek eventów - klienci szukają alternatywnych rozwiązań

Organizacje branży MICE alarmują, że brakuje kompleksowego programu pomocy dla tego sektora. Spowoduje to falę zwolnień i upadłości. Globalny rynek imprez dla firm B2B jest wart ponad wart 1,1 biliona dolarów, jak informuje raport AMR „Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2019–2026”. Do 2026 roku jego wzrost szacuje się do $2,330 bilionów. Biznes doskonale rozwinął się w ostatnich latach, a branża szybko zapomniała o ostatnim globalnym kryzysie z 2007-2008 roku, który i tak był dla Polski dość łagodny. Jednak mocno uderzył w sektor MICE, ponieważ firmy silnie ograniczyły wydatki. Wówczas odbicie przyszło dość szybko. Teraz jest znacznie gorzej, branża została już całkowicie sparaliżowana, a w przyszłości spodziewamy się dalszego znacznego ograniczenia popytu na usługi. Sektor MICE daje bezpośrednio utrzymanie ponad 30 000 osób.

30.03.2020 | przeczytano: 1812 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764