logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 293
Sieć kin Helios partnerem kampanii „Ona temu winna?”

Helios przyłącza się do społecznej akcji „Ona temu winna?” jako partner komunikacyjny. Kampania, która została przygotowana przez Centrum Praw Kobiet oraz agencję reklamową Opus B, ma na celu zatrzymanie stygmatyzacji ofiar przemocy seksualnej wobec kobiet i przełamanie krzywdzących stereotypów.

04.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 359 razy
Każde pokolenie ma swój Hortex - nowa platforma komunikacji

Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki Hortex. Za strategię, koncepcję i realizację działań kolejny raz odpowiada Opus B.

30.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 441 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Joanna Krupa przekonuje w kampanii saturatorów Dafi

Wystartowała kampania promująca saturatory do wody Dafi PushAir. To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster z Opus B. Tym razem ambasadorka marki – Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej.

19.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 552 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mama wraca do pracy: Katarzyna Brożyna, Digital Manager w Opus B

Macierzyństwo nas zmienia. Nie tylko na poziomie psychicznym, ale i organicznym. Oksytocyna łagodzi skurcze porodowe, wdrukowuje maleńką istotę w nasze serce i powoduje objawy zakochania, nie pozwala nam usiedzieć, kiedy słyszymy płacz dziecka. Macierzyństwo pozostawia w nas trwały, niezacieralny ślad.

26.05.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 779 razy
Mus je schrupać z nowej paczki - Opus B dla Colian

Agencja przygotowała komunikację nowych opakowań wafelków Familijne.

19.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 572 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B opracował komunikację otwarć sklepów Aldi

Opracowana przez agencję komunikacja otwarć posługuje się prostym przekazem, dopasowanym do lokalnego charakteru kampanii. Dzięki wyrazistej wizualnej dominancie oraz silnemu brandingowi staje się łatwiej zapamiętywana.

30.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 715 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno

Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

20.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 688 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Cała Polska do zmiany... w kampanii Dafi

Najnowsza kampania marki Dafi to swego rodzaju manifest, w którym marka przedstawia sposób, w jaki każdy z nas może pozytywnie zmieniać świat.

12.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 662 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jedz jak szef - kampania Lisner

Ruszyła najnowsza kampania marki Lisner opracowana przez Opus B.

03.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 1151 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie

Kryzys demograficzny w Polsce pogłębia się z każdym rokiem. W 2022 r. liczba urodzeń spadła do poziomu 305 tysięcy (o 27 tysięcy mniej niż w roku poprzedzającym).[1] W okresie styczeń-wrzesień br. tempo spadku urodzeń po raz pierwszy jest dwucyfrowe (11%).[2]  Współczynnik dzietności w 2022 r. wyniósł 1,26 a więc znacznie poniżej zastępowalności pokoleń. Na tle Europy pod tym względem Polska była 4. od końca (2021).[3] Czy reklama może pomóc w walce z zapaścią?

05.12.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1529 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 293)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764