logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 198

Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.

06.08.2020 | przeczytano: 111 razy
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim

Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.

04.08.2020 | przeczytano: 151 razy
Wystartowała kolejna francuska kampania Mccormick

Zespół agencji przygotował działania ATL dla marki Ducros.

27.07.2020 | przeczytano: 319 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 719 razy
Opus B dla Velux

Portfolio: Opus B dla Velux

Zespół Opus B autorem Strefy Doświadczeń w punktach sprzedaży marki VELUX.

30.06.2020 | przeczytano: 287 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

#rozruszajmyPolskę to wspólna akcja Banku BNP Paribas oraz agencji Opus B. Ma ona na celu pomoc małym przedsiębiorcom, którzy zmagają się ze skutkami ekonomicznymi pandemii.

30.06.2020 | przeczytano: 202 razy (komentarzy: 4)

Agencja OPUS B wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na kampanię edukacyjno-informacyjną.

29.06.2020 | przeczytano: 196 razy
Opus B z nagrodą Golden Arrow

Agencja zdobyła nagrodę za kampanię dla Hortex.

29.06.2020 | przeczytano: 336 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B i BNP Paribas startują z akcją Rozruszajmy Polskę Transakcjami

Zespół agencji przygotował promocję, która wspiera lokalne biznesy z różnych branż.

29.06.2020 | przeczytano: 274 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim

Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.

04.06.2020 | przeczytano: 297 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 198)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764