logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 173
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 407 razy
Brązowe trofeum Mixx Awards dla Opus B

Jury konkursu Mixx Awards 2019 przyznało nam nagrodę za kampanię Decathlon Carbon Challenge.

29.11.2019 | przeczytano: 175 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 227 razy
Srebrne Effie dla Opus B

Kampania "Kobiece rozmowy" przygotowana dla marki Biotebal została nagrodzona srebrną statuetką.

08.11.2019 | przeczytano: 132 razy
Opus B dla Decathlon

#domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja stworzona przez Opus B dla marki Decathlon.

08.11.2019 | przeczytano: 196 razy
Kampania Opus B dla marki Biotebal

Opus B kolejny raz dla Polpharmy. Wystartowała najnowsza kampania marki Biotebal.

04.11.2019 | przeczytano: 133 razy
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.

17.10.2019 | przeczytano: 242 razy
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.

14.10.2019 | przeczytano: 164 razy
Pentawards 2019 rozdane - projektanci Hibrands ze srebrnym trofeum

Za koncept Bee-Fee agencja została nagrodzona srebrną statuetką w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards.

14.10.2019 | przeczytano: 152 razy
Ruszyła kampania marki Flegamax

Kampania telewizyjna marki Flegamax to kolejna realizacja przygotowana przez zespół Opus B dla Polpharmy. Idea i komunikacja oparta została na haśle „Kończ z mokrym kaszlem!”.

04.10.2019 | przeczytano: 439 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 173)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764