logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 276
Kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharmy: komunikacja marki Dorminox

Dorminox to lek stosowany w leczeniu sporadycznie występującej bezsenności. Jako sprawdzony lek, jest rozwiązaniem, które nie uzależnia i poprawia głębokość snu. Kampania „Dorminox – siła dobrego snu” bazuje na postaci charakterystycznego brand hero, opowiadającego o leku i zdrowym śnie sympatycznego Budzika.

10.03.2023 | przeczytano: 277 razy
Kampania reklamowa marki Dafi przygotowana przez Opus B

Najnowsze działania marki to zachęta do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania produktów Dafi – wielokrotnie, oszczędnie i ekologicznie.  

03.03.2023 | przeczytano: 443 razy
Raport Opus B: „Uwolnić matkę. Mama we współczesnej reklamie”

Opracowaliśmy kolejny raport, w którym podejmujemy tematykę dotyczącą matek. Tym razem odpowiadamy na pytania, jak polska branża reklamowa kreuje wizerunek w przekazach marketingowych. Wszechobecny dyskurs na temat roli kobiet i równości płci pociąga za sobą lawinowe zmiany społeczne, za którymi reklama stara się nadążyć.

20.01.2023 | przeczytano: 304 razy
Trwa kampania marki Help4Skin

Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. To kolejny projekt, jaki agencja przygotowuje dla Polpharmy.

13.01.2023 | przeczytano: 331 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Grzegorz Kłusek dołącza do Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko Business Development Manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.

03.01.2023 | przeczytano: 475 razy
Effie Awards 2022: Opus B z dwiema nagrodami

Agencja zdobyła brązowe trofea za działania dla marek Jurajska i ACC Optima.

10.11.2022 | przeczytano: 265 razy
Ruszyła najnowsza kampania warzyw na patelnię Hortex

Ruszyła kolejna kampania w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot TV oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.

21.10.2022 | przeczytano: 285 razy
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022

W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.

23.09.2022 | przeczytano: 568 razy
Opus B z kolejną kampanią dla Dr. Max Drogeria

Ruszyła jesienna kampania promująca nową drogerię internetową.

09.09.2022 | przeczytano: 333 razy
Ruszyła kampania marki Starazolin

Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. To kolejny projekt, jaki agencja przygotowuje dla Polpharmy.

09.09.2022 | przeczytano: 323 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 276)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764