logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 228
Familijne z nową komunikacją na outdoorze

Kampania outdoorowa, realizowana w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, potrwa do końca czerwca. Przekaz kilkunastu różnych kreacji reklamowych nawiązuje do lokalnej specyfiki każdego z miast i przywołuje ich najbardziej charakterystyczne symbole (m.in. wrocławskie krasnale, Smoka Wawelskiego, warszawską Syrenkę czy poznańskie koziołki). W humorystycznej i rymowanej narracji marka Familijne zachęca do zabawy w poszukiwanie ulubionych wafelków, stawiając pytanie „Gdzie się podziały wafelki (w twoim mieście)”? Dodatkowym elementem, komunikowanym podczas kampanii, jest znak Colian Polska Firma Rodzinna.

14.06.2021 | przeczytano: 94 razy
Witek Libera jurorem Effie Awards 2021

W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Witek Libera, nasz Strategy Director.

04.06.2021 | przeczytano: 24 razy
Joanna Krupa gwiazdą kampanii Neonet

Sieć elektromarketów NEONET od lat konsekwentnie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów. Teraz jeszcze dobitniej ilustruje to nowa kampania reklamowa, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa.

20.05.2021 | przeczytano: 282 razy
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne

Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.

14.05.2021 | przeczytano: 296 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B dla BNP Paribas

Wystartowała kampania promocyjna programu stypendialnego Klasa Fundacji BNP Paribas. Działania przygotował zespół Opus B.

05.05.2021 | przeczytano: 274 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa komunikacja Wafli Familijnych

Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.

04.05.2021 | przeczytano: 282 razy
Jurajska prezentuje odświeżony wizerunek w kampanii TV

Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.

30.04.2021 | przeczytano: 400 razy
Opus B z kolejnymi działaniami dla Amway

Agencja przygotowała kampanię promującą kosmetyki Artistry Studio Los Angeles Edition.

23.04.2021 | przeczytano: 320 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B 4Corporate – agencja uruchamia nową usługę

Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji.

23.04.2021 | przeczytano: 204 razy
Ibuvit Witamina C 1000 – kampania z przełomem w tle

Ruszyła kampania marki Ibuvit. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.

19.03.2021 | przeczytano: 402 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 228)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764