logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 154
Hyundai promuje samochody przyszłości

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

18.07.2019 | przeczytano: 45 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 180 razy
Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”

W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

17.07.2019 | przeczytano: 186 razy
Wspólny konkurs marek Delecta i Indesit

2 tygodnie, 23 nagrody, 173 zgłoszenia… litry mleka i kilogramy mąki. Tak można streścić cross promocję marki Delecta i Indesit, które połączyły swoje siły, organizując konkurs z okazji Dnia Matki. Dzięki akcji, amatorzy domowych wypieków mieli szansę nie tylko osłodzić, ale i uprościć życie swoim mamom. W jaki sposób? Nagrodami w wyzwalającym kreatywność konkursie były nowoczesne lodówki Indesit oraz zestawy słodkości od Delecty. Dlaczego marki zdecydowały się na współpracę?

10.07.2019 | przeczytano: 172 razy

Po siedmiu latach współpracy marka Delecta zdecydowała o przedłużeniu kontraktu z agencją na kolejny rok.

08.07.2019 | przeczytano: 110 razy
Kampania, która nam odpowiada - Opus B dla BNP Paribas

Agencja Opus B przygotowała kampanię promującą Dni Otwarte Centrum Operacyjnego Banku BNP Paribas w Rudzie Śląskiej.

08.07.2019 | przeczytano: 157 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ruszyła wielka loteria Hortex

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.

28.06.2019 | przeczytano: 228 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 589 razy

Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.

21.06.2019 | przeczytano: 226 razy
„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów

17 czerwca startuje ogólnopolska kampania promująca gotowe do picia napoje marki Herbapol. Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały sezon letni w wybranych miastach Polski. Poszczególne etapy kampanii obejmą komunikację w kanale ATL: billboardy (outdoor oraz w metrze), citylighty oraz ekrany LCD w tramwajach, autobusach i na dworcach. W sierpniu i wrześniu w ramach promocji nowej kategorii zrealizowana zostanie także kampania VoD oraz sampling w kinach. Wsparciem BTL objęte zostaną sklepy w kanale nowoczesnym i tradycyjnym.

17.06.2019 | przeczytano: 218 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 154)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764