logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus Film: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36

Bądź eko i zyskaj! - pod takim hasłem Credit Agricole rusza z nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Bank przypomina, że w każdej minucie do mórz i oceanów na całym świecie trafia ponad 20 ton plastiku i zachęca do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Jednym ze sposobów jest dołączenie do kampanii edukacyjnej #mniejplastiku i założenie Konta dla Ciebie z kartą przyjazną środowisku.

26.03.2021 | przeczytano: 361 razy

KLANGOR to nowa produkcja oryginalna CANAL+ - dramat rodzinny z historią kryminalną w tle. Kampania marketingowa wspierająca promocję serialu właśnie się rozpoczęła. Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada Team Kreatywny CANAL+ Polska.

15.03.2021 | przeczytano: 105 razy
Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu.

27.01.2021 | przeczytano: 354 razy

Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.

27.11.2020 | przeczytano: 449 razy
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra

Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży.

14.09.2020 | przeczytano: 543 razy

„Po prostu Ż” – oto hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość. Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych, które od 16 marca można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

23.03.2020 | przeczytano: 379 razy

Po raz trzeci z rzędu bank Credit Agricole zdobył nagrody w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.

02.12.2019 | przeczytano: 404 razy
Inspirująca reklama narzędzi z Castoramy

Castorama zaprezentowała nowy spot telewizyjny promujący szeroką gamę narzędzi. Firma podkreśla, że oferta zawiera produkty skierowane do klientów o różnych potrzebach i umiejętnościach. Rozwiązania dla siebie znajdą w niej zarówno amatorzy, którzy chcą poprawić wygląd swojego domu, zapaleni majsterkowicze, jak i profesjonalne ekipy remontowe.

27.11.2019 | przeczytano: 672 razy
Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%%

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

14.06.2019 | przeczytano: 588 razy

Wata cukrowa, pluszowe bobry, dinozaury z kartonu – Credit Agricole i Dawid Podsiadło udowadniają, że reklama banku może być zabawna i angażująca. Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej „Konto dla Ciebie”.

28.03.2019 | przeczytano: 534 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764