logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oracle: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 64
Visa partnerem zespołów Formuły 1 Red Bull

W nadchodzącym sezonie kibice Formuły 1 zauważą zmianę na liście zespołów i sponsorów. Dziś zostało ogłoszone zawarcie bezprecedensowej wieloletniej umowy między Red Bull a Visa (NYSE: V), dzięki której Visa staje się globalnym partnerem obu zespołów Formuły 1 Red Bulla, a w F1 wystartuje nowy zespół Visa Cash App RB, wcześniej znany jako Scuderia Alpha Tauri.

29.01.2024 | przeczytano: 423 razy
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybiera Triple PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.

23.10.2023 | przeczytano: 309 razy
Awanse w zespole Triple PR

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.

12.09.2022 | przeczytano: 1161 razy

inPlus Media wesprze komunikację globalnej firmy technologicznej NTT. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację z mediami, działania w mediach społecznościowych, a także tworzenie kontentu marketingowego.

21.06.2022 | przeczytano: 403 razy
Medallia stawia na dynamiczny rozwój polskiego zespołu

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński.

12.05.2022 | przeczytano: 775 razy

Armor All to jeden z światowych brandów wśród wysokiej jakości produktów z segmentu auto care. Marka weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z najlepszych drużyn Formuły 1, Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą o różne mechanizmy, w większości krajów: buy & win. Kupując produkty ArmorAll, można wygrać promocyjne boxy z gadżetami Oracle Red Bull Racing Team. Na początku roku  ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. Autorem zwycięskiej idei i koncepcji kreatywnej jest Plej.  

07.04.2022 | przeczytano: 374 razy

Były kierownik marketingu Oracle, IBM i VMWare zostaje nowym liderem globalnego marketingu Rimini Street, podczas gdy spółka rozszerza swoje usługi skupione na kliencie, wspierając cel osiągnięcia 1 mld USD rocznego przychodu do 2026 r.

04.03.2022 | przeczytano: 327 razy
Raport firmy Oracle o świecie bez „ciasteczek”

Co drugi badany Polak uważa, że spersonalizowane reklamy są dla niego ważne – wynika z badania firmy Oracle. Warto wiedzieć, że wycofanie plików cookies third-party – zjawisko znane pod nazwą “Cookieless world” – z najpopularniejszej w Polsce przeglądarki internetowej staje się̨ rzeczywistością̨, a także „koszmarem” digital marketerów. Zmiany w szeroko rozumianej ochronie prywatności użytkowników sieci mogą ograniczyć możliwość odpowiedniego targetowania. Jaką przyszłość czeka świat marketingu i konsumentów? Próbę odpowiedzi na te zagadnienia można znaleźć w najnowszym raporcie firmy Oracle pt. „Postcookies world. Nowy rozdział personalizacji”. W raporcie wypowiadają się także eksperci z innych, wiodących firm w branży, jak PwC, Ringier Axel Springer oraz Mediacom.

24.02.2022 | przeczytano: 404 razy
Na co zwrócić uwagę w 2022 roku, aby przyciągnąć e-klienta?

Pod koniec 2021 r. całkowita liczba paczkomatów najpopularniejszej firmy wykorzystującej tego typu usługi wyniosła 17 968, co oznacza wzrost o 62 proc. r/r. Ten wynik obrazuje w jakim tempie rozwijał się sektor e-commerce w 2021 roku. Przed branżą stoją kolejne szanse na wzrosty – takim czynnikiem może być zjawisko social commerce. Pomimo zwiększającej się liczby e-klientów coraz trudniej zaskarbić sobie ich lojalność.  W jaki sposób może się to udać?

24.01.2022 | przeczytano: 889 razy
CDP – odpowiednie targetowanie bez „ciasteczek”

Aż 75% konsumentów w USA wykształciło w sobie nowe zachowanie zakupowe od początku pandemii – wynika z badania przeprowadzonego przez McKinsey&Company. Kolejne nadchodzace zmiany – związane z wycofaniem plików 3rd party cookie – sprawiają, że dla branży marketingowej zapowiada się interesujący czas. Marketingowcy będą musieli zmierzyć się z wyzwaniem związanym z odpowiednim dotarciem i targetowaniem contentu dla odbiorcy. Pomóc w tym może Customer Data Platform.

02.11.2021 | przeczytano: 795 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 64)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764