logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orange: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 731
Orange z nową kampanią „Internetowe nie wystarczy” od Havas Warsaw

Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy”, która zachęca do zakupu Planu Firmowego XL z prawdziwie nieograniczonym Internetem dla firm.

14.09.2023 | przeczytano: 245 razy

Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja GONG.

11.09.2023 | przeczytano: 268 razy
Jesienna ramówka Telewizji WP

Nową ramówkę Telewizji WP wypełniają dobrze znane i lubiane produkcje własne – „Policjanci z sąsiedztwa”, „Pomysł na dom”, „Nowy aranż z Olą Ziarek”. Nowością jest serial dokumentalny „Z drugiej ręki” oraz przedwyborczy program „Gra o głosy”.  

08.09.2023 | przeczytano: 216 razy
Wojciech Jabczyński przewodniczącym jury PR Wings 2023

Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, już po raz trzeci obejmuje funkcję przewodniczącego jury konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Prace jury rozpoczną się po 8 września, kiedy mija termin nadsyłania zgłoszeń.

30.08.2023 | przeczytano: 443 razy
Ewa Przyborowska objęła nowe stanowisko w Altavia.kamikaze

Agencja altavia.kamikaze utworzyła w swoich strukturach nowe stanowisko – Communication Director. Funkcję tę objęła Ewa Przyborowska, która odpowiadać będzie za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.

28.08.2023 | przeczytano: 348 razy
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym półroczu 2023 roku przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.

28.08.2023 | przeczytano: 333 razy

Redakcja serwisu WP Kobieta ogłasza drugą edycję plebiscytu #Wszechmocne. Jego celem jest wyróżnienie utalentowanych, inspirujących i wpływowych kobiet w dziedzinach takich jak popkultura, nauka czy biznes, a także w trzech nowych kategoriach – #Wszechmocne w sporcie, #Wszechmocne dla planety oraz #Wszechmocne w sieci. Uroczysta gala finałowa odbędzie się 24 października.

25.08.2023 | przeczytano: 215 razy

22 sierpnia wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska “Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

25.08.2023 | przeczytano: 259 razy

Orange Polska wystartował z kampanią launchującą nową ofertę internetu dla firm - “Odkryj bezkres firmowego internetu”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

22.08.2023 | przeczytano: 410 razy
Rynek reklamy w Polsce – lipiec 2023

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2023.

14.08.2023 | przeczytano: 521 razy
1 2 3
Strona 1/74 (artykułów: 731)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764