logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orange: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 538
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.

13.09.2019 | przeczytano: 216 razy

W piątek, 6 września będzie miał premierę spot promujący nową ofertę Orange dla Firm, skierowaną do odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

05.09.2019 | przeczytano: 126 razy
Folia serii 3M Wrap Film 2080 - nowy poziom oklejania

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu do sprzedaży nowego rozwiązania w segmencie folii do zmiany koloru auta marki 3M serii 3M Wrap Film 2080, które zastępuje folie s. 1080 oraz 1380.

27.08.2019 | przeczytano: 207 razy
W branży telekomunikacyjnej najwięcej zainwestowano w reklamę Plusa

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

13.08.2019 | przeczytano: 246 razy
Paweł Klimaszewski project managerem 180heartbeats + Jung v Matt

Paweł Klimaszewski został project managerem w zespole kompetencyjnym TECH & LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt. 

09.08.2019 | przeczytano: 621 razy

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z youtube’owym kanałem „Foot Truck” należącym do grupy Abstra. W rezultacie będą na nim pojawiać się filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Foot Truck” jest jednym z najszybciej rozwijających się piłkarskich kanałów YouTube w Polsce. Jego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski, od lat związani z dziennikarstwem sportowym. 

08.08.2019 | przeczytano: 179 razy
Sigma International promuje róże Avalanche+

Od 2018 roku SIGMA International (Poland) obsługuje Dümmen Orange, jednego z wiodących producentów kwiatów ciętych na świecie. Działania agencji obejmują komunikację marki luksusowych róż Avalanche+, znanych z dekoracji ślubów koronowanych głów i celebrytów. By ugruntować ich ekskluzywny wizerunek, zaaranżowano unikatową obecność eventową marki w polskich zamkach i pałacach.

02.08.2019 | przeczytano: 211 razy

Analitycy z Forrester Consulting sprawdzili, co duże, amerykańskie firmy myślą o design thinking. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji zdaje się być u szczytu popularności. 72 proc. przepytanych firm na własnej skórze sprawdziło jej możliwości, a aż 28 proc. zmieniło pod jej kątem kulturę organizacyjną.

29.07.2019 | przeczytano: 242 razy (komentarzy: 2)
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 449 razy

11 lipca platforma nc+ uruchomi i udostępni swoim abonentom dwa nowe kanały sportowe CANAL+ SPORT 3 oraz CANAL+ SPORT 4 dedykowane rozgrywkom PKO Ekstraklasy. Kanały będą oferowane w modelu dystrybucji pozwalającym również na włączenie ich do oferty innych operatorów telewizyjnych.

15.07.2019 | przeczytano: 201 razy
1 2 3
Strona 1/54 (artykułów: 538)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764