logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orange: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 516
Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego  studia postprodukcyjnego DELAPOST. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda. Nowym dyrektorem kreatywnym został Maciej Szymczuk.

17.04.2019 | przeczytano: 190 razy
Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej komunikacji marketingowej spotykają się z krytyką konsumentów. Jak wynika z badań Kantar Polska, blisko 90 proc. z nich uważa, że powinny być nagłaśniane w mediach. Nierzetelna informacja wpływa na obniżanie jakości usług i produktów, a także na kryzys zaufania klientów. Coraz częściej przypomina to wojnę między przedsiębiorcami a konsumentami – podkreślali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez Komitet Dialogu Społecznego KIG.

08.04.2019 | przeczytano: 84 razy
Badanie: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 386 razy
Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.

01.04.2019 | przeczytano: 122 razy
Agnieszka Dobrołowicz awansuje w strukturach studia animacji Human Ark

Agnieszka Dobrołowicz obejmuje stanowisko Head of Production w studiu animacji Human Ark, będzie odpowiedzialna za nadzór nad wszystkimi projektami reklamowymi studia. Do jej zadań będzie również należało prowadzenie wybranych projektów filmowych.

29.03.2019 | przeczytano: 143 razy
Startup z Warszawy stworzył aplikację dla Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku

Amerykanie chętnie zanurzają się w wirtualnym świecie, zwłaszcza tym powstającym na Warszawskim Ursynowie. Immersion, polski startup tworzący gry oraz aplikacje VR (virtual reality) i AR (augmented reality) dla klientów na całym świecie, teraz wgryza się w Wielkie Jabłko. Stworzyli aplikację VR dla wystawy w Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku, która dzięki specjalnym goglom pozwala ożywić tyranozaura.  

29.03.2019 | przeczytano: 146 razy
Zmiany na stanowisku Prezesa agencji Os3

Właściciele spółki kapitałowej pod marką oS3 wprowadzili zmiany w zarządzie agencji. Stanowisko Prezesa Zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki Client Service Director. David Meister, dotychczasowy Prezes, rozstaje się z firmą.

29.03.2019 | przeczytano: 188 razy
Prezes UKE: Rewolucja 5G już w przyszłym roku

Nadchodzi rewolucja 5G w Polsce. Już w 2020 roku może zacząć działać telekomunikacyjna sieć piątej generacji, choć na początku tylko w wybranych lokalizacjach. W ciągu 3–4 lat może zyskać krajowy zasięg, choć część bardziej zaawansowanych funkcji może być komercyjnie dostępna dopiero w drugiej połowie przyszłej dekady. Przygotowywane są już podwaliny pod budowę 5G na krajową skalę, wśród operatorów będzie dystrybuowane pasmo C, czyli 3,7 GHz w wariancie po 50 MHz dla każdego z operatorów. Przetarg ruszy prawdopodobnie na początku 2020 roku.

25.03.2019 | przeczytano: 197 razy
#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci [INFOGRAFIKA]

Hejt wśród młodzieży jest poważnym problemem i może powodować dramatyczne skutki, ale stoi za nim stosunkowo niewielka grupa sprawców – zaledwie 5,1% nastolatków. Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że kulturalni internauci stanowią większość i że warto uczyć młodych reagowania na hejt, by powstrzymać to zjawisko. Jej symbolem jest jedna pomarańczowa sznurówka wpleciona w but w geście sprzeciwu wobec hejtu oraz w solidarności z ofiarami negatywnych zjawisk w internecie. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental.

21.03.2019 | przeczytano: 186 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 254 razy
1 2 3
Strona 1/52 (artykułów: 516)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764