logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orangeblue: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4

Dnia 30.01. br. rozpoczął się I ETAP KONKURSU KULINARNEGO, dedykowanego studentom wyższych szkół gastronomicznych, organizowanego w ramach kampanii „ORIGINAL FLAVORS. THE MEDITERANEAN ESSENCE”, współfinansowanej przez Unię Europejską i Ministerstwo Rolnictwa Hiszpanii. W ramach programu swoje produkty promują organizacje Chronionych Nazw Pochodzenia Beana, Ribera del Duero i Fundacja Szynki Serrano.

30.01.2012 | przeczytano: 781 razy

2 grudnia br. w Warszawie, w Sali Kongresowej Pałacu Kultury i Nauki odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników XIV edycji Programu "Przedsiębiorstwo Fair Play". Wśród tegorocznych laureatów tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play 2011” znalazła się firma Orangeblue Group (Orangeblue Advertising Agency, Orangeblue Media, Orangeblue BPO), która wykazała uczciwość i wierność zasadom fair play w biznesie.

07.12.2011 | przeczytano: 1816 razy
Hiszpania promuje dziedzictwo kulinarne

28 listopada rusza w Polsce pierwszy etap programu promocji hiszpańskiego dziedzictwa kulinarnego. Kampania pod hasłem: „ORIGINAL FLAVORS: THE MEDITERRANEAN ESSENCE“, współfinansowana jest przez Unię Europejską. Jej realizacja przewidziana jest na najbliższe trzy lata. W ramach programu promowane będą wspólnie trzy główne hiszpańskie produkty spożywcze: hiszpańska oliwa Extra Virgin, szynka Serrano i wino.

28.11.2011 | przeczytano: 783 razy

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyły Agencja Reklamowa MAIK z Lublina oraz Agencja Orangeblue z Poznania.

01.07.2011 | przeczytano: 1630 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764