logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orbis: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Kaufland ogłasza huczne obchody 20. urodzin w jubileuszowej kampanii

Firma Kaufland jest obecna na polskim rynku już od 20 lat. Sieć zachęca do wspólnego świętowania wszystkich klientów, dla których przygotowała liczne urodzinowe niespodzianki, konkursy i niepowtarzalne promocje. Huczne obchody jubileuszu otwiera wyjątkowa kampania „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.

09.09.2021 | przeczytano: 559 razy
NBS Communications świętuje 30 lat

Od 1990 roku NBS pracował dla prawie 400 klientów z 30 krajów. W tym czasie agencja przeprowadziła ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty na GPW, w tym dla 20 spółek obecnie wchodzących w skład indeksu WIG30.

17.12.2020 | przeczytano: 521 razy
Nie żyje Rosław Szaybo

Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.

21.05.2019 | przeczytano: 1088 razy
Vive Textile Recycling Firmą Dobrze Widzianą 2019 Business Centre Club

Ogłoszono wyniki konkursu Business Centre Club „Firma Dobrze Widziana 2019”. W gronie laureatów znalazła się VIVE Textile Recycling, doceniona za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i skuteczne metody komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej.

09.05.2019 | przeczytano: 1342 razy
Branża konferencji i targów rośnie w siłę

Rynek spotkań w Polsce ma się coraz lepiej, o czym świadczy rokroczny wzrost liczby tego typu wydarzeń. Do 2022 roku zaplanowanych jest co najmniej 145 międzynarodowych konferencji i targów, które mają się odbyć w Polsce – wynika ze statystyk Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej. To pociąga też za sobą inwestycje w powierzchnie konferencyjno-hotelowe. Grupa Hotelowa Orbis i AccorHotels podkreśla, że utrzymanie zainteresowania klientów biznesowych i organizatorów wymaga stałych nakładów i rozbudowywania oferty o kolejne nowości. W nadchodzących latach planuje szereg inwestycji zarówno w swoje obiekty, jak i kadry.

04.03.2019 | przeczytano: 571 razy
Nowe technologie usprawniają przeprowadzanie badań rynkowych

Metody przeprowadzania badań rynkowych stają się coraz bardziej innowacyjne. Nawet te tradycyjne, polegające na fizycznym zbieraniu informacji z rynku, mogą być znacznie przyspieszone dzięki platformom online. Tymczasem analizą reakcji i emocji konsumentów oraz ich wzorców zachowań zajmują się coraz częściej algorytmy uczenia maszynowego. Taka forma analityki rynkowej – zdaniem specjalistów – osiągnie w najbliższych latach bardzo dynamiczny wzrost.

18.12.2018 | przeczytano: 462 razy
Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.

07.12.2018 | przeczytano: 931 razy
Za nami kampania „Get to Sziget”

7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to nie tylko sposób na wymarzone wakacje, ale także wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”. Trzy osoby wyłonione w międzynarodowym głosowaniu wraz z głównymi influencerami kampanii - Mattią i Eliem z zespołu BEMY oraz Ofelią Igą Krefft – aktorką i instagramerką, przebyli pełną przygód i muzyki trasę z finałem na Sziget Festival 2018. Zapisem wspomnień z wyprawy jest specjalnie skomponowany utwór „All I need is just a friend” oraz teledysk, jaki do niego powstał.

02.11.2018 | przeczytano: 665 razy
Škoda: Nowa Bovska Fabia w reklamie na żywo

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.

11.10.2018 | przeczytano: 1640 razy
Škoda zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.

05.10.2018 | przeczytano: 774 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764