logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orbit: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Orbita Chillu na Lotnisku Chopina

Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla podróżujących. W ramach nowej platformy komunikacji powstała Orbita Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot. Wyjątkowy spot można odwiedzać przez cały okres wakacyjny aż do 14 września br.

09.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 247 razy
Young Leosia i muzyczna loteria Orbit Refreshers

Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 502 razy
Young Leosia ambasadorką marki Orbit Refreshers

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 546 razy
Orbit i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu

Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach związanych z codziennym podróżowaniem, drogą do pracy czy szkoły.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 262 razy
Agnieszka Mrozowska w zespole Sarota PR

Agnieszka Mrozowska, specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze PR korporacyjnego dla firm technologicznych, dołączyła do zespołu SAROTA PR.

29.04.2024 | Personalia | przeczytano: 490 razy
Żuje się Dobrze - w kampanii Orbit

Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit może dać konsumentom chwilę dla siebie.

22.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 721 razy
Młodzi modele błyszczą z Orbit

Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”!

13.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Prof. Aleksandra Przegalińska felietonistką „Wprost”

Na łamach „Wprost” zadebiutowała prof. Aleksandra Przegalińska. Tematami jej felietonów będzie to, jak nowe technologie wpływają na naszą pracę, relacje, a nawet tożsamość. – Będziemy krytycznie analizować trendy, demaskować mity i poszukiwać odpowiedzi, które pomogą nam zrozumieć, w jakim kierunku zmierza nasza cyfrowa przyszłość – zapowiada profesor Aleksandra Przegalińska. Pierwszy felieton ukazał się 4 października 2023 r.

07.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 456 razy
Mars Polska i Biedronka wspierają zdrowie jamy ustnej

Już w październiku, w ramach wyjątkowej współpracy sieci sklepów Biedronka oraz Mars Polska – producenta bezcukrowych gum Orbit – w trasę po największych miastach Polski ruszy Dentobus. Zainteresowani będą mieli okazję skorzystać w nim z bezpłatnego przeglądu stomatologicznego oraz dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby, żeby zapobiegać próchnicy. Aby wziąć udział w akcji wystarczy dokonać zakupu za min. 50 zł w sklepie sieci Biedronka, w tym dowolnej gumy bezcukrowej marki Orbit w dzień stacjonowania w mieście Dentobusa.

06.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 561 razy
Ruszyła nowa edycja programu Orbit „Dziel się Uśmiechem”

Z początkiem września wystartowała 11. edycja programu edukacyjnego Orbit „Dziel się Uśmiechem”realizowanego przez Mars i Polski Czerwony Krzyż we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym i Polskim Towarzystwem Stomatologii Dziecięcej. W zajęciach edukacyjnych weźmie udział nawet 150 000 dzieci z całej Polski. Najnowsza odsłona programu została rozszerzona również o zerówkowiczów z oddziałów szkolnych oraz przedszkolnych, dla których przygotowano dedykowane materiały.

08.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 661 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764