logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orka Film: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Zmiany w dziale Reklamy Platige Image

W dziale Reklamy warszawskiego studia Platige Image miały miejsce zmiany na kluczowych stanowiskach. Posadę Head of Production objęła Agnieszka Górna, zastępując Paulinę Machalicę. Natomiast obowiązki Head of CG przejął Marek Gajowski. Poprzednio funkcję tę pełnił Cezary Albiński.

14.10.2021 | przeczytano: 646 razy
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Jestem w Hebe”

Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  

16.09.2021 | przeczytano: 1826 razy
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.

17.10.2019 | przeczytano: 2182 razy
Ibum Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.

27.10.2017 | przeczytano: 934 razy
Witalna kampania noworoczna Nałęczowianki

Startuje zimowa akcja Nałęczowianki Witalnego Nowego Roku”, w ramach której realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów do składania bliskim mobilizujących do aktywności życzeń, a jednocześnie pomaga w ich realizacji. Akcja komunikowana jest w TV, Internecie, kanałach społecznościowych oraz poprzez materiały POS. Jako pierwsza udział w zimowej zabawie wzięła aktorka, Katarzyna Bujakiewicz.

11.01.2016 | przeczytano: 684 razy
Jesienne nowości i nowa oprawa w EskaTV

ESKA TV wprowadza jesienną ramówkę, w której znajdą się takie nowości, jak: „Przeleć z Pirowskim całą Europę, czyli imprESKA on tour”, „Przeglądarka” i „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”. Od 1 października zmieni się także oprawa graficzna kanału.

01.10.2014 | przeczytano: 1370 razy

Problem braku kontroli nad produkcją i wykorzystaniem toksycznych syntetycznych związków chemicznych jest tak poważny, że aż trudno o nim ludziom opowiadać,… ale zawsze można zaśpiewać!

22.09.2005 | przeczytano: 967 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764