logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
Nieśmiertelne gesty – Puckie Hospicjum z drugą odsłoną kampanii

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nieśmiertelne słowa”, Puckie Hospicjum zainaugurowało jej drugą odsłonę. Tym razem dotyczącą gestów. Jak podkreślają eksperci Hospicjum, słowa mają wielką moc, ale kiedy jesteśmy ze sobą blisko – nie zawsze są potrzebne. Wystarczą drobne, delikatne gesty, które świadczą o naszej relacji.

07.03.2024 | przeczytano: 300 razy
Rytuał przyjemności w kampanii marki Fantasia

Ruszyła nowa kampania marki Fantasia. Za strategię komunikacji oraz wszystkie materiały kreatywne odpowiada agencja VML. 

18.01.2024 | przeczytano: 545 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Studio Orka i renifery dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

ORKA po raz kolejny zaangażowała się w przygotowanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu. Istotną częścią tegorocznej 20. edycji są renifery stworzone z pomocą najnowocześniejszych narzędzi: technologii wirtualnej produkcji i ekranów LED.

29.11.2023 | przeczytano: 560 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania świątecznej oferty światłowodu od Orange

W pierwszych dniach listopada wystartowała nowa kampania promująca świąteczną ofertę światłowodu od Orange Polska „W prezencie nawet 1800 zł ze światłowodem w pakiecie”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

06.11.2023 | przeczytano: 451 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

22 sierpnia wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska “Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

25.08.2023 | przeczytano: 355 razy

Orange Polska wystartował z kampanią launchującą nową ofertę internetu dla firm - “Odkryj bezkres firmowego internetu”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

22.08.2023 | przeczytano: 592 razy
Rebranding Studia Orka we współpracy z AI

Znane z nieszablonowych decyzji studio ORKA, zaprezentowało nową identyfikację wizualną marki, która została opracowana w bliskiej współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3. Rebranding jest naturalną konsekwencją nowej strategii rozwoju marki: otwarcia unikalnej, referencyjnej sali kinowej i powołania do życia działu produkcji fabularnej. Ludzie w ORCE, zaciekawieni potencjałem AI, postawili na odważny eksperyment powierzając działania kreacyjne sztucznej inteligencji, co wyznacza trendy oraz nadaje ton na polskim rynku.

13.07.2023 | przeczytano: 1202 razy

Z początkiem lipca wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska - „Orange Światłowód - 35 zł/mies.” Za strategię mediową kampanii online i offline, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).

03.07.2023 | przeczytano: 465 razy
Kolejne lekkoatletki w team New Balance

New Balance kontynuuje swój długofalowy projekt NB Team Elite, mający na celu rozwój i promocję biegania w Polsce. Z początkiem 2022 roku w zespole pojawiły się kolejne młode i obiecujące sprinterki: Kinga Gacka, Alicja Kaczmarek oraz Marika Majewska. Marka przedłużyła też współpracę z lekkoatletkami, które wspiera od lat: Anną Kiełbasińską, Igą Baumgart-Witan, Małgorzatą Hołub-Kowalik, Klaudią Kazimierską, Natalią Kaczmarek i Patrycją Wyciszkiewicz-Zawadzką.

24.03.2022 | przeczytano: 972 razy
Zmiany w dziale Reklamy Platige Image

W dziale Reklamy warszawskiego studia Platige Image miały miejsce zmiany na kluczowych stanowiskach. Posadę Head of Production objęła Agnieszka Górna, zastępując Paulinę Machalicę. Natomiast obowiązki Head of CG przejął Marek Gajowski. Poprzednio funkcję tę pełnił Cezary Albiński.

14.10.2021 | przeczytano: 646 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764