logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostrołęka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Znamy mistrzów wojewódzkich, zdobywców nagród Świeć się z Energą

Zakończył się regionalny etap plebiscytu Świeć się z Energą, w którym internauci oddali łącznie prawie 508 tys. głosów i wybrali 16 najpiękniej świątecznie oświetlonych miast w całej Polsce. W dorocznej akcji Energi z Grupy ORLEN każda z miejscowości już wygrała i zdobyła na dobroczynne cele warte 10 000 zł zestawy energooszczędnych sprzętów. Przed nami finałowa walka o tytuł „Świetlnej stolicy Polski” i dodatkową pulę nagród, w tym instalację fotowoltaiczną. Swój finisz będzie też miał konkurs mistrzów świątecznej fotografii.

13.01.2022 | przeczytano: 1035 razy
Bus #tematdlauwagi z powrotem na polskich drogach

Bus #tematdlauwagi znowu w trasie! Po przerwie spowodowanej pandemią i obostrzeniami reporterzy programu „UWAGA!” ponownie spotkają się z mieszkańcami miast w całej Polsce. A wszystko po to, żeby poznać i przybliżyć kolejne ludzkie, często wstrząsające historie.

17.09.2021 | przeczytano: 639 razy
12 milionów mieszkańców Polski w zasięgu sieci 5G Plusa

Plus zasięgiem swojej najlepszej i najszybszej w Polsce sieci 5G objął już 12 milionów mieszkańców Polski. Sieć 5G 2600 TDD Plusa jest obecna w ponad 160 miejscowościach we wszystkich 16 województwach. Dynamiczna budowa i rozwój sieci w całej Polsce będą kontynuowane.

23.04.2021 | przeczytano: 615 razy
Plus poszerza zasięg 5G

Najszybsze 5G Plusa dostępne już na ponad 1000 stacjach bazowych. W zasięgu ponad 7 mln mieszkańców Polski.

11.02.2021 | przeczytano: 1028 razy

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale. 40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego edukacja i zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych jest celem ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie”, która odpowiada na te potrzeby i uwzględnia wyniki najnowszego badania segmentacyjnego dot. opieki ginekologicznej kobiet. Kampanię w maju br. zainauguruje pilotaż bezpłatnych konsultacji i badań ginekologicznych (cytologia i USG) pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”, w wybranych miastach województwa mazowieckiego. Na potrzeby kampanii, by wspierać Polki w dbaniu o swoje zdrowie, został specjalnie opracowany we współpracy z Polskim Towarzystwem Ginekologii Onkologicznej „Kalendarz badań ginekologicznych każdej Polki”.

26.04.2019 | przeczytano: 349 razy
Miejski System Informacji dla Ostrołęki

Wyłoniona w przetargu firma „LINIA” z Wrocławia opracowała projekt Miejskiego Systemu Informacji dla Ostrołęki. Z założeniami nowego systemu zapoznano w ratuszu środowiska, które uczestniczyły wcześniej w konsultacjach MSI. Swoje uwagi za pośrednictwem internetowej ankiety zgłaszali także indywidualnie mieszkańcy.

03.06.2014 | przeczytano: 3400 razy
Konkurs na logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych rozstrzygnięty

Zwycięzcą konkursu na projekt graficzny logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce został Marcin Dzbanuszek z Poznania. Komisja zdecydowała się także przyznać wyróżnienie pracy Grzegorza Hańderka z Tychów.

05.03.2014 | przeczytano: 4951 razy

Miasto Ostrołęka ogłasza konkurs na stworzenie projektu logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce. W konkursie przewidziana jest nagroda pieniężna. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3000,00 zł brutto.

27.01.2014 | przeczytano: 1860 razy

Warta 420 mln euro linia produkcyjna Stora Enso w Ostrołęce zamienia makulaturę w nowe opakowania. 23 maja w Zakładzie Papierniczym Stora Enso w Ostrołęce dokonano oficjalnego otwarcia linii produkcyjnej MP5, wytwarzającej lekkie papiery opakowaniowe do produkcji tektury falistej.

03.06.2013 | przeczytano: 575 razy
Wrocławianie oznakują Ostrołękę

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „LINIA” z Wrocławia opracuje projekt założeń Miejskiego Systemu Informacji dla Ostrołęki. Oferta wrocławian została wyłoniona w przetargu.

17.03.2013 | przeczytano: 732 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764