logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outhorn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Nova Park wita jesień nowymi kolekcjami i kampanią wizerunkową

W czwartek 1 września, w pierwszy dzień meteorologicznej jesieni, centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie wystartowało z kampanią wizerunkową promującą nowe kolekcje na sezon jesień-zima 2022/2023. Jesienne nowości czekają w 140 sklepach, z czego 50 z nich to unikalne na rynku lokalnym marki.

01.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 740 razy
Aleksandra Pająk nowym Communication Directorem Value Media

Po ponad dekadzie pracy w agencji Zenith, Aleksandra Pająk przeszła do największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, Group One, zajmując w Value Media stanowisko Communication Director.

01.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 1399 razy

25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.

29.05.2020 | Świat mediów | przeczytano: 461 razy
Misja Sierra Nevada, czyli nowa kampania marki Outhorn

Outhorn, marka sportowa z portfolio spółki OTCF (właściciela m.in. 4F) już w sierpniu ruszy z nową kampanią wizerunkową o nazwie Misja Sierra Nevada, której głównym celem będzie promocja kolekcji jesień-zima 2017. Kolekcja ta ma być wyjątkowa, bo pojawi się nie tylko w sklepach multibrandowych, ale także w pierwszych sklepach własnych marki Outhorn, których otwarcia rozpoczną się już w sierpniu.

11.07.2017 | Z rynku | przeczytano: 2591 razy
Nowi członkowie PIAP

W pierwszym kwartale br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały firmy: Fabryka Smyczy, Spólnota - Drzewna Spółdzielnia Pracy, Patcar.

22.03.2017 | Z rynku | przeczytano: 616 razy

Właśnie ruszyła krótka, intensywna kampania reklamowa dotycząca multibrandowego salonu 4Faces w Poznaniu, który jest unikalnym w skali kraju podejściem do sportowych zakupów. Już 3 grudnia w Galerii Avenida w Poznaniu odbędzie się uroczyste otwarcie. Kampania obejmuje nośniki OOH, radio oraz social media.

25.11.2016 | Z rynku | przeczytano: 847 razy
Nowa strona Outhorn.com

Kolejnym etapem rebrandingu marki Outhorn jest uruchomienie nowej witryny internetowej. Pod adresem www.outhorn.com stworzony został multifunkcyjny portal wiedzy o marce.

09.10.2014 | Z rynku | przeczytano: 923 razy
Rebranding marki Outhorn

Trwają pracę nad modernizacją wizerunku marki. Pierwszym krokiem jest redesign logo, które – niezależnie od nowej wersji bazowej – otrzymało również wariant targetowany na produkty kobiece. Jednocześnie trwają prace nad całkowitą przebudową strony internetowej.

12.08.2014 | Z rynku | przeczytano: 3333 razy (komentarzy: 2)
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764