logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oversee: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Marka Cedrob z kampanią autorstwa agencji Os3

Rusza nowa platforma launchująca komunikację dla marki Cedrob pt. „I jesz dobrze, Kurna Półka”, podkreślającej, że pomimo codziennego zabiegania możemy jeść zdrowo na co dzień. Strażnikiem „jakości w codzienności” jest postać brand hero marki – Pana Koguta, który w sytuacjach, gdy sięgamy po coś niezdrowego nie tylko mierzy nas karcącym wzorkiem, ale przede wszystkim ma dla nas lepszą alternatywę w postaci idealnej kanapki z wędliną Z Kurnej Półki.

31.08.2021 | przeczytano: 1336 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dumny z bycia Wielko - kampania Lech Pils

Lech Pils ruszył z nową kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.

20.07.2020 | przeczytano: 1473 razy
Walutomat debiutuje w TV

Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.

16.04.2020 | przeczytano: 881 razy
Multikanałowa kampania od OS3 dla Knorr

Głównym celem kampanii, obok launchu nowej linii produktowej na polskim rynku, jest dotarcie do ściśle określonej grupy konsumentów tego segmentu produktów, a także do osób zainteresowanych tematyką naturalnego żywienia. Dlatego narzędzia i kanały wykorzystane w kampanii – zarówno na płaszczyźnie wizualnej jak i treści - zostały dobrane tak, aby skutecznie przyciągnąć ich uwagę i zachęcić do aktywnej, dalszej eksploracji tematu.

28.04.2016 | przeczytano: 620 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764