logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ox Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4

OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na rynku polskim, oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami. Wszystkie działania mają na celu jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych.

29.10.2019 | przeczytano: 358 razy
Ox Media i Medaliści Mistrzostw Europy - współpraca pro bono

Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które już we wrześniu przyszłego roku odbędą się w Krakowie. Agencja nawiązała współpracę z Amp Futbol Polska - organizatorem przyszłorocznych European Amputee Football Championship i dokładnie na rok przed rozpoczęciem rozgrywek prezentuje logo turnieju. Organizację Mistrzostw w Polsce wspierają miasto Kraków, UEFA oraz European Amputee Football Federation. Kolejni partnerzy i specjalny ambasador Mistrzostw zostaną ogłoszeni już w najbliższych miesiącach. OX Media ma zaszczyt wspierać organizatorów w przygotowaniach imprezy tak dużej rangi. Zadaniem agencji jest stworzenie logotypu i opracowanie identyfikacji wizualnej dla turnieju.

17.09.2019 | przeczytano: 514 razy
Ox Media i Obsessive - najgorętsza współpraca w social mediach

Obsessive - marka produkującą bieliznę dla pewnych siebie kobiet i OX Media - agencja marketingowa i software house rozpoczynają gorącą współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera, UGC - relację, w której użytkownicy tworzą content razem z marką oraz angażujące formaty, którą z pasją będzie wdrażać wraz z Obsessive w mediach społecznościowych zarówno w Polsce, jak i rynkach zagranicznych.

04.09.2019 | przeczytano: 584 razy
Jazda próbna Volkswagenem - aplikacja na FacebookuZobacz wideo

Aplikacje, konkursy, a w końcu całe kampanie w social media powinny dać możliwość użytkownikom dotknięcia i poznania produktu, a nie tylko dostarczać rozrywki. Dlatego podczas wprowadzenia miejskiego modelu Volkswagen up! fani mogli sprawdzić funkcjonalności samochodu na w jeździe próbnej. Interaktywny sprawdzian modelu up! to częścią kampanii „Małe jest Wielkie”, w której za media społecznościowe odpowiedzialna była agencja Ox Media.

10.09.2012 | przeczytano: 1237 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764