logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2130
Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%%

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

14.06.2019 | przeczytano: 87 razy
Nowości Mutoh na targach Fespa 2019

Mutoh, jak co roku pokazuje moc nowości z zakresu druku wielkoformatowego i nie rzadko są to naprawdę mocne technologie, wyprzedające konkurencję co najmniej o krok. Nie inaczej było w tym roku w Monachium.

14.06.2019 | przeczytano: 112 razy
Sony na targach Infocomm 2019

Dla firmy Sony Targi InfoComm są okazją do przedstawienia technologii, które ułatwiają wspólną pracę, obniżanie kosztów i optymalizację działań w biurach, oświacie, branży rozrywkowej i służbie zdrowia. Odwiedzający stoisko Sony mogą praktycznie zapoznać się z monitorami, projektorami, kamerami PTZ, interaktywnymi narzędziami edukacyjnymi, systemami audio oraz innymi produktami i rozwiązaniami, które powstają we współpracy z klientami firmy w celu spełnienia ich konkretnych potrzeb.  

14.06.2019 | przeczytano: 80 razy
Miłość i bezpieczny seks w kampanii Durex

Marka Durex wystartowała z najnowszą kampanią Gorące Letnie Noce. W ramach współpracy z zespołem The Dumplings, powstała piosenka pt. „Bez słów”. Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa. To strategiczny krok w komunikowaniu marki Durex, jako bardziej lifestylowej i społecznej. Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Feeders Agency wspólnie z Agencją 2012.

14.06.2019 | przeczytano: 177 razy
Monitor graficzny Benq PD2720U - IPS 4K HDR Thunderbold 3

BenQ wprowadza na polski rynek nowy monitor graficzny z serii Pro Designer – model PD2720U. Zaprojektowano go z myślą o pracy kreatywnej czyli zapewnieniu najwyższej jakości obrazu w 100% zgodnego z paletą sRGB i Rec. 709 oraz 95% palety DCI-P3. Monitor ma 27. calową matrycę IPS 4K HDR o rozdzielczości 3840x2160 jasności 350 nitów (cd/m2) i kontraście 1000:1 (20 mln :1 DCR). Zastosowane w monitorze rozwiązania pakietu Eye-Care gwarantują nie tylko wysoką jakość obrazu, ale i komfort wielogodzinnej pracy, niwelując czynniki powodujące zmęczenie wzroku. Wygodę i efektywność pracy zwiększają takie funkcje jak DUAL VIEW, zdefiniowane tryby wyświetlania CAD/CAM, ANIMACJA i CIEMIA oraz KVM do obsługi jedną klawiaturą i myszką dwóch komputerów podłączonych do monitora.

14.06.2019 | przeczytano: 119 razy
„Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego” – kampania apartamentów Ekopark

Ruszyła kampania reklamowa „Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego”, którą deweloper EKOPARK pokazuje, że można mieszkać w Krakowie, ale też można mieszkać „po krakowsku”.

14.06.2019 | przeczytano: 221 razy
Sylwia Zdulska dołącza do działu marketingu Payback Polska

W maju br. do zespołu marketingu PAYBACK Polska dołączyła Sylwia Zdulska obejmując stanowisko Marketing and Brand Manager. Do jej zadań będzie należało efektywne pozycjonowanie marki PAYBACK na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji do partnerów Programu, by mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele sprzedażowe poprzez wzmacnianie relacji z klientami.

12.06.2019 | przeczytano: 143 razy
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.

11.06.2019 | przeczytano: 313 razy
Separator - czerwcowy Festiwal Inicjatyw Kreatywnych

Tak jak trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez kreatywności, tak jeszcze trudniej myśleć o kreatywności w oderwaniu od potrzeb odbiorców. Jak projektować świadomie, o czym powinien pamiętać każdy projektant graficzny i jaka jest jego rola w rozwoju społeczeństwa?

07.06.2019 | przeczytano: 263 razy
Lauren Walker i George Patten na nowych stanowiskach w Dentsu Aegis Network

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.

07.06.2019 | przeczytano: 211 razy
1 2 3
Strona 1/213 (artykułów: 2130)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764