logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PAIH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Rusza kolejna edycja PR Wings

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.

27.06.2023 | przeczytano: 668 razy

Z początkiem stycznia 2023 roku do grona klientów PR Calling dołączyła SoDA - Software Development Association Poland, czyli organizacja zrzeszająca polskie firmy technologiczne wytwarzające oprogramowanie oraz zapewniające szeroki wachlarz outsourcingu usług IT na rzecz klientów na całym świecie. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. realizację strategii, media relations, PR korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

06.02.2023 | przeczytano: 619 razy
Ruszyła tegoroczna edycja PR Wings

Od dziś do 31 lipca 2022 można przesyłać zgłoszenia do  nowej edycji Konkursu PR Wings (Skrzydła PR), w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. W konkursie, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne. PR Wings jest tak skonstruowany, by z jednej strony wyróżniać się dużą dostępnością, a z drugiej – wysoką wiarygodnością procesu wyłaniania zwycięzców i najlepszych projektów.

01.06.2022 | przeczytano: 923 razy
Sabina Janocha dołącza do zespołu endorfina events na stanowisku Senior Project Managerki

Do zespołu endorfina events dołączyła nowa Senior Project Managerka – Sabina Janocha. W endorfinie odpowiada za kompleksową realizację projektów, jak i budowanie oraz dbanie o relacje z Klientami. Wcześniej Project Managerka w agencji Imagine Nation.

07.04.2022 | przeczytano: 473 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.

18.02.2022 | przeczytano: 655 razy

Rusza kampania informacyjna firmy e-point SA skierowana do przedsiębiorców zainteresowanych wejściem na zagraniczny rynek B2B za pomocą e-commerce. Oprócz zbioru praktycznych informacji w formacie darmowego ebooka, równolegle publikowana będzie seria wywiadów z ekspertami i ekspertkami z zakresu prawa, handlu elektronicznego czy różnic kulturowych, aby pomóc przedsiębiorcom w przygotowaniu odpowiedniej strategii sprzedaży zagranicznej. Patronat medialny nad kampanią objęła Izba Gospodarki Elektronicznej oraz redakcja ISB Tech.

14.10.2021 | przeczytano: 355 razy

Okres Świąt Wielkanocnych to intensywny czas dla producentów jaj. Polska jest jednym z najważniejszych miejsc na światowej mapie tej branży, a jej krajowym i europejskim liderem jest Grupa Woźniak. Firma postanowiła powierzyć agencji Linkleaders kompleksowe wsparcie komunikacji na kolejny rok.

02.04.2021 | przeczytano: 349 razy
PAIH będzie promować za granicą 9 polskich branż

W 2017 roku wartość polskiego eksportu może sięgnąć 200 mld euro, a z roku na rok wzrost jest kilkuprocentowy. Warunkiem dalszego rozwoju sprzedaży zagranicznej jest budowanie i wzmacnianie wizerunku polskiej marki poza granicami. Taki cel ma program Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która będzie wspierać na arenie międzynarodowej 9 z 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki. Dzięki rządowej pomocy polskie produkty i usługi mają szansę zaistnieć na nowych rynkach, m.in. w Azji, Afryce i Ameryce Łacińskiej.

29.12.2017 | przeczytano: 1466 razy
Trwa walka o pracownika. Firmy kuszą nie tylko finansami

Aż 72% przedsiębiorstw sygnalizuje, że pozyskanie nowych pracowników jest wyraźnie trudniejsze niż jeszcze dwa lata temu. Aż 9% firm w ogóle nie finalizuje prowadzonych rekrutacji. Trudniejsze niż niegdyś zapotrzebowanie na nowych pracowników sprawiło, że aż 46% firm zdecydowało się podnieść wynagrodzenia w okresie minionych 6 miesięcy – pokazało najnowsze badanie „Plany Pracodawców” realizowane przez firmę doradztwa personalnego Randstad.

08.03.2017 | przeczytano: 368 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764