logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PAP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 515
Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci

39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.

24.06.2022 | przeczytano: 96 razy

Unijne prawa i wolności oraz wartości europejskie powinny być respektowane w internecie w taki sam sposób, jak poza nim. Proponowana deklaracja praw i zasad cyfrowych ma też promować europejskie podejście do transformacji cyfrowej na arenie międzynarodowej - podkreślono w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.

24.06.2022 | przeczytano: 92 razy
#Fakehunter-Edu – kampania edukacyjna na temat przeciwdziałania dezinformacji

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna #FakeHunter - Edu skierowana do uczniów i nauczycieli szkół średnich. Celem projektu jest uświadomienie problemu dezinformacji, walka z fake newsami i nauczenie młodzieży weryfikacji treści publikowanych w internecie. Projekt realizowany jest przez: Polską Agencję Prasową, Ministerstwo Edukacji i Nauki, Centrum GovTech Polska oraz Instytut Badań Edukacyjnych.

17.06.2022 | przeczytano: 297 razy (komentarzy: 2)
Ruszyła kampania edukacyjna promująca certyfikowaną żywność ekologiczną

Ruszyła kampania Polskiej Izby Żywności Ekologicznej „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia” – ma ona promować naturalną żywność certyfikowaną unijnym symbolem zielonego listka. Jak powiedziała PAP Krystyna Radkowska, prezes PIŻE, szansą na dalszy rozwój krajowego rynku żywności eko może być tzw. generacja Z, czyli pokolenie osób urodzonych po 1995 r., z których 39 proc. co najmniej raz w tygodniu sięga po żywność ekologiczną.

17.06.2022 | przeczytano: 243 razy

Pix.T – platforma dedykowana przyszłości profesjonalnej fotografii – współpracuje z agencjami fotograficznymi Contrasto, CTK, NOOR i PAP oraz z portalem Worldcrunch nad dalszym rozwojem opartego na blockchainie systemu do zarządzania dystrybucją i monetyzacją zdjęć w internecie. Projekt otrzymał wsparcie Komisji Europejskiej.

17.06.2022 | przeczytano: 253 razy

Przez ponad dwa lata działalności zespół #FakeHunter zweryfikował 2 tys. fake newsów. Fałszywe informacje publikowane w sieci dotyczyły głównie tematyki: geopolitycznej, szczepionek, koronawirusa, telekomunikacji i finansów.

20.05.2022 | przeczytano: 264 razy
Nowe wydawczynie strony głównej Gazeta.pl

Magdalena Rudnik awansowała w strukturach Gazeta.pl, obejmując stanowisko zastępczyni szefowej wydawców strony głównej. Do zespołu portalu dołączyły także dwie nowe wydawczynie – Elwira Krzyżanowska i Ewa Koszowska.

05.05.2022 | przeczytano: 269 razy
63 proc. uchodźców z Ukrainy chce pracować w Polsce, ale tylko co trzeci pozostać tu na dłużej

Zdecydowana większość uchodźców z Ukrainy (63 proc.) chce skorzystać ze specjalnych rozwiązań wprowadzonych przez polski rząd i podjąć pracę w Polsce, ale tylko niespełna jedna trzecia pozostać w naszym kraju na dłużej - wynika z badania „Uchodźcy z Ukrainy w Polsce” przygotowanego przez Platformę Migracyjną EWL oraz Studium Europy Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego.

15.04.2022 | przeczytano: 263 razy
Nowa strona internetowa PE wspiera Ukrainę

W piątek 11 marca ruszyła nowa strona internetowa Parlamentu Europejskiego poświęcona wszystkim działaniom podejmowanym przez UE w celu pomocy Ukrainie. Początkowo strona będzie dostępna jedynie w języku angielskim i ukraińskim, kolejne tłumaczenia będą sukcesywnie dodawane.

18.03.2022 | przeczytano: 263 razy

Znamy wyniki konkursu Podkaster 2021 roku - nagrodę otrzymała Karolina Głowacka, prowadząca cykl „Radio Naukowe”. Jednym z partnerów konkursu był Tandem Media, broker z Grupy Radiowej Agory.

18.03.2022 | przeczytano: 380 razy
1 2 3
Strona 1/52 (artykułów: 515)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764