logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PARP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 93
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.

08.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 219 razy

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z Polski mają szansę na promocję swojej innowacyjnej marki dzięki wsparciu w ramach działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP – Expo 2025 Japonia” finansowanego z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027. Program oferuje dofinansowanie m.in. na udział w targach międzynarodowych oraz misjach gospodarczych, umożliwiając firmom dotarcie do nowych rynków i nawiązanie kluczowych kontaktów biznesowych.

04.09.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 217 razy

Opieka nad wnukami, zajęcia na uniwersytecie trzeciego wieku, a może kontynuacja kariery zawodowej? Jak polscy Silversi spędzają lub zamierzają spędzić emeryturę? Chcą pracować jak najdłużej czy może odliczają dni do przejścia na emeryturę? Odpowiedzi znaleźli eksperci realizujący projekt Bilans Kapitału Ludzkiego, największe badanie rynku pracy w Polsce prowadzone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Uniwersytet Jagielloński.

20.08.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 319 razy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln zł, a maksymalne dofinansowanie projektu może wynieść nawet 3 mln zł. Termin składania wniosków upływa 25 lipca 2024 r. o godz. 16:00.

20.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 331 razy
PARP: stan polskiej przedsiębiorczości po dwóch dekadach w UE

Od wstąpienia Polski do Unii Europejskiej liczba przedsiębiorstw w Polsce systematycznie rośnie. W 2004 r. w naszym kraju działało 1,7 mln firm, zaś w 2022 r. było już ich o ponad jedną trzecią więcej. O tym, co polska przedsiębiorczość zyskała na unijnej akcesji i o sytuacji krajowych firm przeczytamy w „Raporcie o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 2024”. Zapraszamy do lektury!

21.06.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 271 razy
Digital Incubator Warner Bros. Discovery partnerem StartSmart CEE

Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce łączy siły ze StartSmart CEE. Jednostka, której celem jest wspieranie innowacji i współpraca ze start-upami będzie partnerem programu akceleracyjnego Spring 2024. Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki know-how globalnej firmy oraz wsparciu jej ekspertów. Rejestracja właśnie się rozpoczęła i potrwa do 25 lipca.

19.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 246 razy
Rynek pracy w czasie kryzysu ekonomiczno-społecznego. Monitoring Rady Sektorowej

Prezentujemy piętnastą edycję przeglądu informacji przygotowanego przez Radę Sektorową ds. Sektora Komunikacji Marketingowej. To wydanie zostało poświęcone tematom związanym z rynkiem pracy w czasie przedłużającego się kryzysu ekonomiczno-społecznego.

10.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 388 razy
Nie piję. Będę Tatą: kampania edukacyjna FASOFF

Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co roku w Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Wady są nieodwracalne. Dlatego 9 września, w Światowy Dzień FAS, Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” rozpocznie kampanię społeczną FASOFF. Tym razem pod hasłem: Będę Tatą. Nie piję razem z nią.

08.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 486 razy

Spotkania o charakterze edukacyjnym nadal przyciągają wielu zainteresowanych. Obecnie jest coraz więcej komunikatów o branżowych eventach, które służą nie tylko zdobywaniu wiedzy, umiejętności, ale i budowaniu sieci kontaktów, czyli networkingowi. Jakie są to wydarzenia? Oto krótki przegląd formatów spotkań.

27.06.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 599 razy
ITBC Communication wygrała przetarg na koordynację uczestnictwa PARP w wydarzeniach gospodarczych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication, specjalizującą się w eventach, działaniach PR, social media i digital.

18.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 588 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 93)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764